ה-V8 ואנטג', דגם הבסיס של אסטון-מרטין, התעדכן לקראת שנת הדגם 2009. רוב השינויים מכניים, בראשם – הגדלת נפח המנוע מ-4.3 ל-4.7 ל'. יחד עם עוד שינויים במנוע, כגון סעפות יניקה משופרות ושסתומים מוגדלים, ההספק עלה מ-385 ל-420 כ''ס, והמומנט החדש הוא 48.0 קג''מ לעומת 42.6 קודם לכן. זמן התאוצה מ-0 ל-100 התקצר מ-5.0 ל-4.8 שניות. למרות כל זאת, אגב, צריכת הדלק הרשמית הממוצעת השתפרה בצורה ניכרת, מ-5.7 ל-7.2 ק''מ/ל' (ולא ממש ברור לנו איך, אגב). גם התמסורת שופרה, עם מצמד וגלגל-תנופה קלים יותר ותפעול מצמד רך יותר; הגרסה הרובוטית ('ספורטשיפט') זכתה לשיפור תוכנה כדי לספק פעולה חלקה ונעימה יותר במצב אוטומטי, והיא מציעה שני מודי פעולה – 'נוחות' ו'ספורט'. מצבים אלו משפיעים לא רק על פעולת התיבה אלא גם על תגובת המנוע למצערת. בנוסף, התיבה מקבלת מידע מההגה כדי לתפקד באופן ספורטיבי יותר (דהיינו להחזיק הילוך נמוך בסל''ד גבוה יותר) בעת נהיגה בכביש מפותל, ומזהה גם נסיעה בירידה כדי להחזיק הילוך נמוך ולספק בלימת מנוע.בתחום המיתלים, מספר שיפורים שהוצגו עם גרסת הרודסטר המאוחרת הועברו עכשיו גם לקופה, וזו קיבלה גם קפיצים שהוקשחו ב-11% מלפנים ו-5% מאחור. תושבות קשיחות יותר של בולמי הזעזועים מסייעות גם הן לפעולת מיתלים יעילה יותר; בולמי הזעזועים עצמם הם עכשיו מתוצרת בילשטיין. גם מערכת ההיגוי זכתה לתושבות מוקשחות לשיפור דיוק ההיגוי. ניתן לקבל חבילת ספורט הן בקופה והן ברודסטר, הכוללת חישוקים קלים יותר ומיתלים מכויילים אחרת (בקופה – גם מוט מייצב אחורי מחוזק). אפרופו חישוקים, הקוטר הסטנדרטי הוא עכשיו ''19 ולא ''18.
תא הנוסעים זכה לקונסולה מרכזית חדשה, למערכת ניווט מבוססת על כונן קשיח ועוד.
ה-V8 ואנטג מיוצרת מאז 2005 כקופה, ומ-2007 גם כרודסטר. המכוניות מיוצרות בעבודת-יד, ועד היום נמסרו למעלה מ-10,000 מהן.