סקודה מחזקת את משפחת הרומסטר ומתחילה בשיווק הרומסטר סקאוט בארץ. הגעתו מהווה שלב נוסף בשאיפת היבואן למצב את סקודה כמכונית צבעונית ואופנתית יותר ולהגדיל את אחיזת המותג בשוק הפרטי. מדובר ברכב הראשון בארץ ממשפחת הפנאי של היצרן הצ'כי אך בניגוד לאוקטביה סקאוט הרומסטר אינו חמוש בהנעה כפולה, אלא מסתפק בשליחת הכוח לגלגלים הקדמיים ובמראה אופנתי יותר. בכל מקרה ספק אם הנעה כפולה הייתה מסייעת לו לחלוף על פני מחסומי הבירוקרטיה, שמנעו את הופעתו בתערוכת אוטומוטור. הסקאוט היה אמור לככב בעמדה של סקודה בתערוכת הרכב המקומית אך בעיות מנהלתיות תקעו אותו בנמל. עיקר ההבדלים בין הסקאוט לרומסטר הרגיל הם טיפול קוסמטי. תמורת המראה השובבי הזה תשלמו, 119,000 שקלים, קצת יותר מהגרסה המצוידת הרגילה של הרומסטר.