יש הודעות לעיתונות שמותירות אותנו מגרדים בפדחתנו בפליאה קלה: בעצם מה חדש כאן? אתמול פרסמה קיה הודעה רשמית בה התבשרנו כי הגרסה הסדרתית של רכב הפנאי הקומפקטי 'סול' תשמור על השם 'סול', ועל זה נאמר 'שיו'. מישהו חשב אחרת? עוד התבשרנו כי הגרסה הסדרתית תוצג בתערוכת פריז בחודש אוקטובר הקרוב. אבל רגע, את זה הם כבר אמרו במסגרת תערוכת ז'נבה האחרונה, לא? באותה הזדמנות פורסם גם תצלום ראשון של גרסת הייצור, שנראית, כמה מפתיע, בדיוק כמו שלישיית המכוניות שהוצגה בז'נבה – וגם את זה הם אמרו אז, שהקונספטים ההם קרובים מאד לגרסה סדרתית. למעשה, אם נבחן את האיור המקדים של הקונספט הראשון (ראה משמאל), שפורסם בסוף 2005 לקראת הצגת רכב התצוגה בתערוכת דטרויט 2006, נגלה כי אפילו יחסית לאז לא חלו הרבה שינויים. שזה בהחלט חיובי, אגב – בדרך כלל כל קשר בין איורי-הטיזר לרכב האמיתי הינו מקרי בלבד. הסול עצמו נראה חביב ומתאים לאווירה הנוכחית בשוק הרכב העולמי. אפשר לומר כי הוא שילוב של טעמים בינלאומיים: דגם התצוגה המקורי מדטרויט 2006 פותח במשותף על-ידי מרכזי העיצוב של קיה בקליפורניה ובקוריאה, ואילו שלוש הגרסאות שהופיעו בז'נבה עוצבו במרכז האירופי של קיה. פרטים טכניים חדשים לא נמסרו, אך כן נאמר כי הסול ייוצר בקוריאה, החל מחודש ספטמבר הקרוב. לפי הממדים ומנוע השני-ליטר בו צוידו דגמי התצוגה בז'נבה, אפשר לנחש כי הסול ימוצב מתחת לספורטאז' הנוכחי.