ang Noir פירושו בתרגום חופשי 'דם שחור', וזה שמה של גרסה מיוחדת (?!) של הבוגאטי ויירון שהוצגה זה עתה. 
עם תג מחיר של כ-1.4 מיליון דולר קל להבין מדוע הויירון היא אחת המכוניות הנחשקות, הנדירות והמיוחדות על פני האדמה, ובהחלט אפשר להעז ולהצהיר שגלגולה המודרני אינו מבייש את עברה המפואר של יצרנית-על זו. מאחר שכל ויירון נבנית בעבודת יד על-פי גחמותיו של רוכשה, הרי שהלכה למעשה לא תמצאו 2 ויירון זהות על הכביש. אבל, גם בליגה הזו יש ''מהדורות מיוחדות'', כפי שמסתבר, והאחרונה נקראת כאמור Sang Noir. כפי ששמה מחייב הויירון הזו מוצעת בשחור כאשר כל הפנים מדופן בעור כתום (...). עיניכם הרואות – גם אם השילוב אינו לפי טעמו של כל אחד, הרי שאין ספק בעובדה שזה בולט – כאילו ש''סתם'' ויירון אינה בולטת מספיק...
עוד שונה גרסה זו בחישוקים ייעודיים רק לה, עשויים בעבודת יד כמובן, וסבכה קדמית שונה מהמוכרת, גם היא מיוצרת בעבודת יד מוקפדת. חלקים מהמרכב עשויים קרבון בצבע טבעי (שחור...) ובכלל זה מכסה ''תא המטען'' הקדמי, הגג, פאנלים מאחור ועוד. גופי המראות עשויים אלומיניום מלוטש.
גרסת ה-Sang Noir מוקדשת לבוגאטי אטלנטיק 57S משנות ה-30', שגם היא הוצעה בשעתו (גם) בשחור ונחשבת כיום לאחת המכוניות היפות והנחשקות בהיסטוריה.
על כמות ייצור ומחירים לא דווח, אך יש להניח שתיוצרנה יחידות בודדות ושהמחיר יהיה מן הסתם גבוה עוד יותר מהתג שתלוי על הויירון ה''רגילה''.