ב-1999 חגגה הונדה יומולדת 50. לציון האירוע השיקה הונדה רודסטר קיצונית בשם S2000 אשר למעשה סגרה מעגל עבור היצרנית היפנית. למי שלא בעניינים נציין כי המכונית הראשונה אותה הציעה יצרנית האופנועים בייצור סדרתי המוני היתה רודסטר (S500, ב-1963) וה-S2000 היתה מאין גלגול מודרני שלה, ממשיכת הדרך. בהונדה עובדים במרץ – עדיין בחדרי חדרים – על ה-S2000 הבאה שתושק לכבוד יום הולדתה ה-60 של הונדה שיחול ב-2009. ה-S2000 כמעט ולא עברה שינויים או עדכונים בעשור בו היא מיוצרת, מה שמעיד לא מעט על הצלחת הרעיון והביצוע. ה-S2000 נחשבת לרודסטר קיצונית, חדה, ברוטאלית ובהחלט לא פוליטיקאלי קורקט (קיבלה רק לפני כשנה ESP) – מכונית ספורט אמיתית, כמו פעם, ובכך קסמה. לאחרונה הולכות ומתרבות השמועות אודות ההונדה S2000 הבאה. על-פי אותן השמועות ה-S2000 הבאה תתאפיין בעיצוב עוד יותר קרבי מהדגם הנוכחי, עם חזית חדשה לגמרי שהמראה שלה יושפע בעיקר מכונסי אוויר ענקיים. המנוע יהיה ככל הנראה – לפחות בהתחלה – המנוע המוכר מה-S2000 הנוכחית, קרי: 2.0 ליטר, 4-צילינדרים עם 240 כוח-סוס המושגים ב-8,300 סל^ד מטורפים (בארה^ב מוצע 2.2 ליטר עם הספק דומה אך המתקבל ^כבר^ ב-7,800 סל^ד...). מעבר לכך לא ידוע דבר על הרודסטר הבאה של הונדה, אך סביר להניח שמכונית תצוגה כבר תצוץ במהלך השנה, לקראת השקת המחליפה הסדרתית והמוכנה לייצור בשנה הבאה.