פיאט מדווחת כי היא שוקלת את החזרתו לחיים של מותג אינוצ'נטי המצוי בבעלותה לאחר העדרות של כ-12 שנים מהשוק. המותג, אם אכן יוחזר – לקראת סוף 2009 – יציע את ^המכונית העולמית^ של פיאט בטווחי מחיר שינועו בין הפנדה מלמטה לגראנדה פונטו היקרה יותר מלמעלה. מוקדם מדי לדבר על צורות מרכב, מנועים או תיבות הילוכים, אולם ניתן לשער כי כל אלו יגיעו ממחסן החלפים של פיאט. המכונית תתחרה בפלח שוק ההולך וגדל ובו מופיעות – ותופענה – מכוניות כמו הנאנו של טאטא, הדאצ'ה של רנו ובעתיד ה-UP! של פוקלסוואגן וגרסאות טויוטה ו-GM לנושא. היצרן האיטלקי, ששורשיו נטועים בשנות ה-20 של המאה הקודמת, הוקם על-ידי פרדיננדו אינוצ'נטי ומוכר לנו בעיקר כיצרן הלמברטה. בתחום המכוניות עסקה החברה בייצור תחת רשיון של דגמים בריטיים, לעיתים בעיצוב שונה של סדנאות גיה וברטונה; המוכרת ביותר היא גרסת אינוצ'נטי למיני המיתולוגית, אך החברה גם ייצרה גרסה של האוסטין-הילי ספרייט, אוסטין אלגרו ואפילו דייהטסו שרייד שהיתה המכונית האחרונה בייצור (עד 1992). בשנת 1975 נרכשה אינוצ'נטי על-ידי איש העסקים הארגנטינאי-איטלקי אלחנדרו דה-טומאסו, ובסוף שנות ה-80 נרכשה על-ידי פיאט. המותג נעלם ב-1996, עת פסק מלמכור בשוק האיטלקי פיאט אונו מתוצרת ברזיל תחת השם אינוצ'נטי.