בראיון שהעניקו שלושה מבכירי קרייזלר – ג'והן נרדלי (יו^ר), ג'ים פרס (נשיא וסגן יו^ר) ותום לה-סורדה (סגן נשיא) לעיתון The Detroit News מתגלית תמונה שונה לגבי עתיד החברה, ממה שמקובל היה להכליל בתוכה את קרייזלר עד כה, כאחת מ^שלוש הגדולות^ מבין יצרניות הרכב האמריקניות. בחזונם, קרייזלר תהיה קטנה יותר, תשתף פעולה באופן רחב יותר עם יצרניות גדולות אחרות, תייצר פחות מכוניות אך באיכות גבוהה יותר. בכירי החברה הסבירו כי ברור כי הדרך להשגת יעד זה תהיה ארוכה וכואבת (רמז לצמצום בלתי נמנע בכוח-האדם) אך ^לא ניתן יהיה להעלות את הרווחיות מבלי להצטמק^. לאחרונה הודיע קרייזלר על שתוף פעולה עם ניסאן כאשר קרייזלר תייצר עבור ניסאן טנדרים וניסאן תייצר עבור קרייזלר מכוניות קטנות. קרייזלר כבר עתה מייצרת מיניוואנים עבור פולקסוואגן לשוק הצפון-אמריקני (הרוטאן מבוסס הווייאג'ר/דודג' קראוואן) ונמצאת במגעים עם יצרנית הרכב הסינית 'צ'רי' בדבר ייצור מכוניות קומפקטיות עבורה, שישווקו בשוק האמריקני. על-פי דברי בכירי החברה יואט במקצת קצב השקות המכוניות החדשות בזמן הקרוב (לאחר שרק בשנה האחרונה הושקו 5 מכוניות חדשות) ועיקר ההשקעה תנותב לשיפור איכות הייצור, התאמה טובה יותר של המוצרים לדרישות הלקוחות ופיתוח פלטפורמות עתידניות מתוך קו מחשבה חדש התואם את הנאמר מעלה.