החברה הנסחרת בבורסת גרמניה דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2008 ומהדו^ח עולה כי רווחיי החברה עלו ב-26% לכ-1.48 מיליארד דולר. מכירות כלי רכב עלו ב-1.4% לכ-43 מיליארד דולר. היקף מכירות זה משקף 1.572 מיליון כלי רכב שנמכרו, עליה של -7%. כמו כן, השיגה החברה שיעור שיא עם נתח שוק של 32.4% במספר כלי הרכב הפרטיים במערב אירופה. מנכ^ל החברה, מרטין ווינרקרון וסגן הנשיא למכירות ולשיווק, דטלף וויטינג, הסבירו במסגרת כינוס בעלי מניות שהתוצאות הטובות הנן כתוצאה למספר מהלכים שארעו במקביל ובהם עליה בביקושים בשווקים מתפתחים דוגמת סין (עליה של 32% עם 268 אלף כלי רכב, השוק השני בגודלו לחברה אחרי גרמניה!) וברזיל (עליה של 23.3% עם 148 אלף רכבים), התבססות המכירות ברוסיה ובהודו (אך עם הקפי מכירות נמוכים יותר מאשר סין וברזיל), מגוון רחב של דגמים העונה על רצון הלקוחות (ובהם השקת הפולקסוואגן טיגואן והאודי A4 החדשה) ופיטורי עובדים בקווים לא רווחיים בגרמניה. חמישה מתוך שמונה המותגים של חברה הראו שיפור. שיפור של 21.5% במכירות למבורגיני (עם 639 רכבים לברי מזל), 15.7% לסקודה, 12% לרכבים המסחריים, 8.3% במכירות פולקסוואגן ו-1.3% במכירות אאודי. מכירות סיאט ירדו ב-7.5% ובנטלי ב-17.8%. למועדון התעופה של החברה הצטרפו 15 מיליונרים בעלי בוגאטי ווירון, 4 פחות מאשר ברבעון הקודם.