סנגיונג הקוריאנית הכריזה על תכנית יומרנית ל-5 השנים הבאות, במסגרתה יושקעו קרוב ל-2 מיליארד אירו בפיתוח לא פחות מ-20 דגמים חדשים, שיתבססו על חמש פלטפורמות חדשות. במבט מצד הכרזה זו נראית קצת מנותקת מהמציאות, בהתחשב בכך שההיצע הנוכחי של סנגיונג כלל עד לאחרונה בדיוק 6 דגמים, שלושה מהם למעשה אותה מכונית עם מרכבים שונים (קיירון, אקטיון ואקטיון ספורט), ושניים אחרים על בסיס אותה פלטפורמה ישנה של מרצדס (רודיוס וצ'יירמן). בשבועות האחרונים הושק צ'יירמן חדש לגמרי בשוק הקוריאני. בתערוכת ז'נבה האחרונה הראתה סנגיונג יחידת-כוח דיזל היברידית שפיתחה, בתוך שילדה עירומה, ולדברי החברה טכנולוגיה זו תשחק תפקיד חשוב בדגמים העתידיים. בדיקות מעבדה מראות בשלב זה על חסכון של כ-25% בצריכת הדלק לעומת מנועי דיזל מקבילים, וסנגיונג מאמינה כי תוכל להגיע לחסכון של 30% בשלב הייצור הסדרתי, יחד עם הפחתה של 50% בפליטת מזהמים. עוד פועלת סנגיונג כדי להפחית את הרעש של מנוע הדיזל ולשנות את אופיו, כך שיהיה יותר נעים לאוזן. הדגמים החדשים הראשונים אמורים להגיע כבר ב-2009 – כך שיהיה מענין לראות מה בדיוק מתכננת לנו החברה הקוריאנית הקטנה הזו (בבעלות עיקרית של SAIC הסינית, יש להזכיר).