פורשה משלימה את היצע גרסאות הקאיין עם הצגת הטורבו S. שיפורים במערכת ניהול המנוע לעומת הטורבו הרגיל, יחד מערכת פליטה משופרת, מעלים את ההספק של מנוע ה-4.8 ל' הזרקה-ישירה כפול המגדשים מ-500 ל-550 כ"ס. בכך גם מצליחה פורשה לעקוף את המרצדס ML 63 AMG ולהחזיר לעצמה את תואר רכב הפנאי החזק ביותר בייצור הסדרתי. גם המומנט עלה בכ-5 קג"מ ל-76.5, המושגים בין 2,250 ל-4,500 סל"ד. כתוצאה מהשיפורים, זמן התאוצה ל-100 קמ"ש של המפלצת יורד מ-5.1 ל-4.8 שניות – קצת מפחיד לחשוב על בהמה במשקל של 2.3 טון שעושה את זה – ומה שיותר חשוב, זה גם מהיר בשתי עשיריות תמימות מהמרצדס AMG. המהירות המירבית עולה ל-280 קמ"ש. פורשה כבר החזיקה בתור ה-SUV החזק ביותר עם הקאיין טורבו S הקודם, שהוצג בתחילת 2006 ועדיין השתמש במנוע ה-4.5 ל', טרם המעבר להזרקה ישירה ומנועי ה-4.8 ל' במתיחת הפנים שבוצעה לקראת 2007. הטורבו S החדש מציע, בנוסף לביצועים המעניינים הללו, גם צריכת דלק שאינה עולה – לדברי פורשה – על זו של דגם הטורבו הרגיל: 6.7 ק"מ לליטר בממוצע, לפי התקן האירופי. בפועל, אנו מהמרים שלא תשיגו יותר מ-4 ק"מ לליטר, ושאם אתם יכולים להרשות לעצמכם את המכונית הזו הרי שצריכת הדלק לא ממש תעניין אתכם... המפרט כולל חישוקי "21 סטנדרטיים עם צמיגי 295/35, ואופציה לבלמים קרמיים (שיוצעו החל מדגמי 2009 גם בשאר גרסאות הקאיין, כל עוד מותקנים בהם חישוקי "20 לפחות) – וזו פעם ראשונה שבלמים כאלו מוצעים מחוץ לתחום מכוניות-הספורט הטהורות. בקאיין מדובר על קוטר ענק של 410 מ"מ לדיסקים הקדמיים ו-370 מ"מ לאחוריים. כל זה יכול להיות שלכם, באירופה, תמורת מחיר-בסיס של 111,400 אירו לפני תוספות, מע"מ ומסים מקומיים.