צלמנו גיא אביטל תפס בעדשתו ב.מ.וו סדרה 7 (760iL במקרה זה) מוסווית קלות בעת ניסויים. ההסוואה כוללת בעיקר תפיחות מוצמדות לחופת המנוע והסוואת הסבכה הקדמית (ה'גריל'). למרות ההסוואה ניתן כבר להבחין במגמה הכללית, מגמה שממשיכה את שראינו כבר בתצלומי הריגול האחרונים של סדרה 5 העתידית: ארוך יותר, נמוך יותר ואתלטי יותר. יש גם שמועות כי סדרה 7 החדשה תהיה קלה מקודמתה, אך את זה נצטרך לראות במו עינינו בכדי להאמין; בסגמנט היוקרה, בו במכוניות נדחסות עוד ועוד טכנולוגיה ומערכות בטיחות ועזר למיניהן, זה נראה כרגע כמשימה בלתי אפשרית, אבל נמתין בסבלנות. בניגוד לשמועות או ספקולציות קודמות תישאר גם סדרה 7 הבאה עם החלק האחורי האופייני ותא המטען המובלט. זה, כמו בדגם הנוכחי, נועד בעיקר להעניק יכולות אווירודינמיות טובות כאשר המחיר הוא בעיצוב המוזר. כפי שדיווחנו כבר בידיעה אודות סדרה 5 העתידית כך ייעשה גם בסדרה 7 החדשה שימוש בגיר אוטומטי חדש עם שמונה הילוכים. עוד חידוש טכנולוגי מעניין צפוי בדמות מערכת היגוי לארבעת הגלגלים, למרות שלכך אין עוד כל הוכחות אותן ניתן לקבל מצילומי ריגול כלשהם. ב.מ.וו סדרה 7 החדשה תיחשף ככל הנראה באופן רשמי לכל המוקדם בסוף שנה זו, במסגרת תערוכת פאריס, אם כי לא מן הנמנע שניאלץ להמתין עד לתחילת 2009 לחשיפה.