השברולט מאליבו היא אחת העסקאות היותר-כדאיות בשוק הישראלי, לפחות על פי מדד של מטר (וסמ^ק) לשקל. המכונית הגדולה הזו, עם אורך הקרוב ל-4.90 מ', מגיעה אלינו מארה^ב ונהנית משער המטבע האמריקני הנמוך. היא נמכרת אצלנו עם מנוע V6 בנפח 3.5 ל' בתמורה למחיר התחלתי של 147,000 ש^ח, דהיינו שווי שימוש 4 (בגרסת-ליסינג המיועדת לציי רכב), או בגרסה מאובזרת יותר בתמורה ל-163,000 ש^ח. זהו עדיין מחיר הנמוך במספר אלפי שקלים ממחיר בסיס של הונדה אקורד חדשה, למשל. ובניגוד לעבר, אין מדובר במכונית נחותה, כפי שהתרשמנו בעת השקתה; היא גם זכתה לא מכבר בתואר מכונית השנה בצפון אמריקה. אלא שהמנוע עימו נמכרת המאליבו אצלנו הוא רק אחד משלושה עימם היא מיוצרת. בארה^ב היא משווקת עם שני מנועים אחרים: V6 מתקדם וחזק משמעותית בנפח 3.6 ל', וגם גרסת-בסיס עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.4 ל'. עד עתה שווקה המאליבו 2.4 עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים מיושנת (כמו גרסת ה-3.5 המשווקת אצלנו), אך מעתה היא מוצעת כאופציה עם תיבת 6 הילוכים, שאמורה לשפר את הביצועים, את צריכת הדלק ואת השקט בנסיעת שיוט. האם זה אומר שיבוא גרסה זו יהפוך ליותר כדאי עכשיו? סביר להניח כי ניתן יהיה להציעה כאן ברמת אבזור גבוהה ובמחיר נמוך משל מחיר המאליבו 3.5 ל', ומה שחשוב עוד יותר – עם צריכת דלק עדיפה משמעותית, שעשויה להפוך את המאליבו לאטרקטיבית גם לאלו הנרתעים כיום מהדגם מחשש לעלויות דלק גבוהות. בשלב זה לא ניתן היה לקבל תגובה מ-UMI, יבואני שברולט, לגבי סיכויי הגעת הגרסה המדוברת ארצה.