לניסאן GT-R – אימת מכוניות הספורט באשר הן והמאיימת אף על ההגמוניה של הפורשה 911 באירופה – יש כמעט 482 כוח-סוס. את אלו מעניק מנוע הטורבו כפול המגדשים בתצורת V6 ובנפח 3.8 ליטר בחדווה, מעבירם באמצעות תיבה רובוטית כפולת מצמדים אל כל ארבעת הגלגלים. אם חשבתם שזה די והותר אז אולי תתפלאו לשמוע שבניסאן ממש לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה ועובדים במרץ – למעשה כמעט לפני סיום המבחנים – על גרסת שרירים לשרירנית הזו. ל-GT-R הממש-קרבית יקראו V-Spec ושם יספק אותו מנוע בסיסי אך רווי עוד קצת אדרנלין קרוב ל-700 (!) כוח-סוס. זה כבר מעמיד את ה-GT-R גבוה מאוד בסולם מכוניות-העל המוחלטות הנעות על כבישי הגלובוס, וסביר להניח שמאוד נמוך באותו הסולם בסעיף המחיר. לאחרונה נצפו אי-אלו ניסאן GT-R בעת ניסויים בנורבורגרינג שבגרמניה, אך סוכני החרש מדווחים על זמני הקפות בלתי הגיוניים בעליל, רעשי מפלט מוזרים וביצועים שנראים מופרכים אפילו עבור כותשת פניות כמו הניסאן GT-R. השמועות מדווחות על זמני הקפה של פחות מ-7 דקות ו-25 שניות, שזה, אגב, מהיר ב-18 שניות מה-GT-R הנוכחית ואף מהפורשה 911 טורבו. מידע מניסאן מלמד כי ב-V-Spec גולחו כ-150 ק^ג לפחות מהמשקל העצמי הלא ממש נמוך ממילא (1,740 ק^ג), בין היתר הודות לשימוש נרחב יותר בסיבי פחמן ובדיסקיות בלמים העשויות קרבון וקרמיקה. אפרופו בלמים – ב-V-Spec יהיו פתחי כניסת אוויר נוספים בחזית ובצד לטובת קירור יעיל יותר של הבלמים. עדיין לא ברור מתי תושק ה-GT-R V-Spec אך ניתן להעריך שזה יקרה במחצית הראשונה של 2009, לאחר שיושלם מערך השיווק העולמי של ה-GT-R ה^רגילה^.