זה היה רק ענין של זמן, כנראה. נכון שלא ממש הגיוני לקחת מכונית שכל קיומה נע סביב ממדיה הזעירים ולהפוך אותה ללימוזינה, אבל מדובר בחברה שעוללה את אותו הדבר גם לפרארי, כך שכנראה באמת הכל הולך. החברה המדוברת היא Carbonyte הבריטית, ולמרות שמה אין לה שום קשר לפליטת CO2. החברה מתמחה בהסבות ללימוזינות, ובהיצע הדגמים הנוכחי שלה אפשר למצוא ריינג-רובר אקסטרא-אקסטרא-אקסטרא לונג ופרארי 360 שגורמת לאנזו פרארי להתהפך בקברו. יעודה של הסמארט המוארכת שכאן הוא קידום מכירות למשקאות קלים – הצביעה תתבצע לפי הצורך – והיא ניתנת לשכירה על בסיס יומי. לחילופין ניתן להזמין מכוניות כאלו בערך בכל תצורה רצויה, כולל למשל כרכב-הלוויות. כן, באמת. מחיר הרכישה, אגב, אינו אסטרונומי ומתחיל בכ-25,000 ליש^ט. הסמארט-לימו הזו נוצרה בצורה פשוטה, על ידי חיתוך המכונית המקורית באמצע והוספת 2.70 מטרים בין הגלגלים. הבניה, אגב, דרשה 300 שעות עבודה בלבד. התוצאה היא סמארט באורך כולל של 5.10 מטרים, יותר מכפול מהאורגינל. החברה טוענת כי המנוע המקורי בנפח 600 סמ^ק עדיין מספיק לביצועים ערים, ולמהירות מירבית של 130 קמ^ש. לעומת זאת, קוטר הסיבוב כנראה קצת פחות טוב משל סמארט פורטו מקורית, ולא היינו מנסים חניה-לרוחב עם הסמארט XXXXL הזו...