פרשנות יפנית לבנטלי קונטיננטל

הופעה דרמטית, עוד רוחב, (הרבה) פחות מרווח גחון. סוף-סוף יהיה לקונטיננטל GT קצת אופי...

בואו ונניח שמסיבה כלשהי, הבנטלי קונטיננטל GT שלך כבר לא עושה לך את זה. יש יותר מדי כאלה על הכביש, ממש בכל פינה. ההופעה שלה כבר לא מיוחדת מספיק. מה עושים? למזלך, לא חסרות סדנאות שישמחו לסייע לך ולתת למכונית ה-W12 המשעממת שלך, עם 560 כ^ס ומעלה, ואחת מהן שוכנת ביפן ועונה לשם המעניין Premier4509. החברה המדוברת מציעה את הקיט שאתם רואים כאן בכמות ייצור מוגבלת של 100 יחידות ממוספרות לכל העולם (כאילו, כמה בנטלי GT כבר קיימות?). מדובר ביותר מסתם ערכה אוירודינמית – מדובר בקיט Widebody שמייצר, בנוסף לאפקט (ויזואלי) של הצמדה דרמטית של המכונית לכביש, גם הרחבה של כ-10 ס^מ בזכות כנפיים חדשות, כמובן יחד עם פגושים וחצאיות וכן הלאה. הכל עשוי משילוב של קרבון ופיברגלס בעבודת יד. חישוקים מיוחדים מסייעים למלא את בתי הגלגלים כמו שצריך ולתרום לאפקט הרוחב. הקונה יכול לבחור בין שתי כנפיים אחוריות. אז נכון שמרווח הגחון המתקבל שואף לאפס, אבל בואו לא נהיה קטנוניים.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.