בתחילת 2007 חשפה יצרנית רכב חדשה מאנגליה – Virago Cars – את ה'ויראגו קופה', מכונית ספורט מעניינת ששיווקה אמור היה להתחיל זה מכבר. הרעיון העיקרי מאחורי הויראגו קופה היה מחיר נמוך – פחות מ-50,000 ליש^ט – וזאת בין היתר הודות לשימוש במכלולי מנוע והנעה ^מן המדף^. הויראגו קופה אמורה היתה להצטייד במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר עם טווח הספק של 230-280 כוח-סוס, מה שהתיימר לספק ביצועים ראויים: 5.5 שניות מ-0 ל-100 קמ^ש ומהירות מרבית של 240 קמ^ש. זו לא אמורה להיות מכונית-על מופרעת וקיצונית, אלא מכונית ספורט מהנה ומאתגרת, בעלת ביצועים ^ארציים^ ושמישים שתציע גם התנהגות בטוחה, עלויות סבירות ומחיר רכישה, כאמור, אטרקטיבי יחסית. כמובן שעל מכלולים משובחים ומרכב מתקדם לא תכננו לוותר שם. כפי שבוודאי ניחשתם החברה טרם החלה בפעילות ונכון להיום עדיין רב הנסתר על הגלוי: ^הפרטים הטכניים היחידים אותם אנו משחררים לגבי הפרויקט הם אלו המצוינים באתר שלנו. וגם הם בסיס לשינויים...^, מסר אריק לינקמן, ממנהלי החברה. עתה נראה כי העניינים זזים קצת יותר ברצינות בחברה והצעד הראשון המבטיח הוא הצגת מכונית לקראת ייצור במסגרת תערוכת הרכב היוקרתית במונאקו - Top Marques Monaco. עכשיו גם מדברים שם על כסף – 7.5 מיליון ליש^ט הנדרשים לפיתוח המכונית ומחירה הצפוי – 70,000 ליש^ט, בהחלט יותר מה-50,000 המובטחים מלפני שנה. מועד תחילת האספקה המיועד נקבע כרגע על ^הרבע הראשון של 2009^ – כמובן בכפוף ליכולת שכנוע המשקיעים. אנדי נוסון, המנכ^ל, מודה שבאנגליה התקשתה החברה להשיג משקיעים עד כה, וזאת בין היתר בשל ^ראייתם של המשקיעים הבריטיים בסוג כזה של השקעה – סיכון^. מסיבה זו מרוצים בהנהלת החברה מההצגה במסגרת התערוכה היוקרתית במונאקו, ומקווים למצוא במסגרתה משקיעים אופטימיים יותר. ^העמדת המכונית שלנו לצד אקזוטיקה יקרה הרבה יותר במונאקו^, מסביר נוסון, ^תבליט את יתרון המחיר ביחס לתמורה שמציעה הויראגו קופה^. האם תצוץ עוד יצרנית מכונית ספורט חדשה להיצע ההולך וגדל?