הרי לכם דוגמה קלסית של זליגת טכנולוגיה. את התיבה כפולת-המצמדים של מיצובישי, תואמת DSG, פגשנו לראשונה באיוו X החדשה, ושם גם נתקלנו בכינוי SST – דהיינו Sport Shift Transmission. מאז הופיעה התיבה המדוברת בעוד דגמי מיצובישי – והבא ביותר שיקבל אותה הוא האאוטלנדר העדכני. בתערוכת פריז באוקטובר הקרוב תציג מיצובישי גרסת של האאוטלנדר עם מנוע הדיזל 2.2 ל', חמוש בתיבת SST הרובוטית (כולל מנופי תפעול מאחורי ההגה, מצב רגיל וספורט, וסיוע לזינוק בעליה). יהיה זה רכב הפנאי הראשון בעולם הזוכה לתיבה כזו, אומרת מיצובישי (בצדק, בהנחה שפולקסווגן לא תקדים אותה ותצייד את הטיגואן בתיבת DSG). השיווק בפועל יתחיל בראשית 2009.