כבר למקרא התגובות באתרים האמריקניים השונים לאחר החשיפה המוקדמת לקראת תערוכת ניו-יורק, אפשר היה לראות שיונדאי פגעה בול. הקופה ג'נסיס החדשה בגרסתה הסדרתית מסתמנת ככוכבת הגדולה של התערוכה. המכונית מציבה את יונדאי בעמדה מצויינת לפגוע בבטן הרכה של היצרנים המקומיים, עם גישה שיווקית שמבחינות לא מעטות מזכירה – וסליחה על ההיתלות באילנות מאד גבוהים – את השקת המוסטנג המקורית לפני 44 שנים. הגישה האגרסיבית של יונדאי מצאה ביטוי היטב בפתיחת ההצגה לעיתונאים אתמול בניו-יורק. כפי שניתן לראות בוידאו הראשון המופיע כאן (באדיבות אתר אוטובלוג האמריקני), הקופה החדשה ביצעה על במה צרה תמרונים מהסוג שבדרך כלל רואים רק במגרשי-החלקה, כאשר שתי מכוניות מבצעות סחיפות-כוח, דונאטס וסיבובי J, כאשר מחלק מהמקרים הצמיגים האחוריים עוברים סנטימטרים מקצה הבמה. בשתי המכוניות, אגב, נהגו נשים... בסרטון הוידאו השני למטה אפשר לראות את הצגת הקופה גנ'סיס בפני העיתונות, והפרטים העולים בהחלט מרשימים. נראה כי יונדאי קראה היטב את המפה של שוק הרכב האמריקני, ששינה את פניו מהותית בשנה האחרונה בשל העלייה המתמשכת במחירי הדלק. האמריקנים של היום כבר אינם נוהים כבעבר אחר מנועי V8, ומחפשים פתרונות חסכוניים ויעילים יותר. וכך בעוד מכוניות כמו המוסטנג (או הדודג' צ'לנג'ר החדשה) מציעות מנועי V6 בגרסאות הבסיסיות ו-V8 בגרסאות החזקות יותר, יונדאי מציעה מנוע 4 ציל' טורבו כגרסת בסיס לקופה הנעה-אחורית שלה, ו-V6 בגרסה החזקה יותר. מנוע ה-3.8 ל' V6 מפיק 310 כ^ס, קצת יותר ממנוע ה-V8 של המוסטנג המקבילה. היונדאי תהיה לא רק חסכונית יותר, אלא גם זולה יותר לרכישה – וכפי שתוכלו לשמוע בהצגה לעיתונאים, יונדאי מקפידה להדגיש כי הקופה שלה מצויידת במיתלים אחוריים נפרדים, שולחת בכך חץ קטן לעבר סרן החי של המוסטנג. יונדאי גם מבינה מספיק את הקהל שלה כדי להציע אופציות של תיבה ידנית או אוטומטית (6 הילוכים בשני המקרים), חישוקי ^18 או ^19; ברמת הגימור הגבוהה יותר, SE, המפרט כולל דיפרנציאל מוגבל-החלקה ובלמים משופרים מתוצרת ברמבו. כל הגרסאות מגיעות עם 6 כריות אוויר, תקשורת בלוטות' וממשק חיבור ל-iPod. לא רק האמריקנים צריכים לדאוג, אגב: יונדאי לא מתביישת להצהיר כי הקופה החדשה שלה תוכל להתמודד ללא רגשי נחיתות גם מול תוצרת יפנית-פרימיום כמו האינפיניטי G37 היקרה בהרבה.