מותג סאיון (Scion) של טויוטה, אשר הושק לפני מספר שנים יעודית עבור קהל לקוחות צעיר ודינמי בארה"ב, נמצא בצרות. המכירות בירידה והיצע הדגמים מפוספס. לקראת תערוכת ניו-יורק היו תקוות להתעוררות ולרענון – ספציפית, כי הקופה הלא-מרשימה tC תוחלף במשהו עדכני יותר. אלא שהמוצג של סאיון בניו-יורק הוא הדבר הכתום שאתם רואים כאן אשר עונה לכינוי "האקו קופה קונספט", יצור מוזר שנראה לפני הכל כשייך לתערוכת טוקיו ולא בתערוכה אמריקנית. למרות נסיונות להגדיר את המכונית כ"בעלת פרספקטיבה גלובלית עבור הצעירים של היום", הניחוח העיצובי כאן הוא בעיקר יפני, ואפילו אנשי יחסי-הציבור של סאיון הסבירו שמדובר כאן בתופעה המבצבצת של קלסיקה אמריקנית בסגנון החיים של טוקיו (מלים שלהם, לא שלנו). התוצאה בהחלט מוזרה, בלשון המעטה, ואולי עונה איכשהו להגדרה "קופה" לפי הפרשנות האמריקנית אבל רחוקה מאד מלהיות קופה של ממש. סמנכ"ל סאיון עצמו הגדיר את ההאקו כ"גרסה ספורטיבית של קופסה". אם סאיון רצתה למשוך תשומת לב – הרי שהצליחה. אבל ישועה למותג לא תגיע מהכיוון הזה.