מפגש מרתק עם אחד ממנהלי חברת טאטא ההודית, והאחראי על השיווק במזרח התיכון, שופך אור מעניין על כניסת היצרן ההודי לישראל. סנדרם רגונטאן, ממנהלי המכירות של טאטא, סיפר שהיצרן ההודי הנמצא בכותרות לאחרונה אכן נמצא במגעים על חזרה לשוק הישראלי, ודיבר על שני יבואנים עימם נערך משא ומתן, חברת 'מאיר' (יבואנית הונדה, וולוו, ויגואר) ו'אלדן' (חברת ההשכרה). ואולם בניגוד לשמועות הוא טוען שטרם נעשתה בחירה סופית.
רגונטאן מכיר היטב את השוק הישראלי ומודע לבעיה המרכזית של טאטא, המחסור בתיבה אוטומטית. לצערו הוא גם אינו יכול להיות אופטימי בנושא. "האינדיקה היא שיפור עצום לעומת הדגם הקודם" הוא מבטיח, "ותוך שנה נציג את גרסת הסדאן, האינדיגו, וגם סטיישן. אבל השוק שלכם רוצה תיבה אוטומטית ולנו לא תהיה כזו לפני 2010 לכל המוקדם. זה אומר שאי אפשר למכור אצלכם הרבה מכוניות, וזה בערך הכיוון של חברת מאיר, להקים נציגות ולמכור כמות קטנה. אלדן מוכנה להתחייב לרכישת כמות גדולה בהרבה עבור הצי שלה. אבל אנחנו צריכים גם מכירה לציבור...".
התחושה הברורה שעלתה מהשיחה היא שטאטא מאוד זהירה בכניסה לשוק הישראלי אחרי שניסיונותיה הקודמים כשלו. בכל מקרה מבטיח רגונטאן שטאטא תבחר יבואן תוך שלושה חודשים. הוא אינו צופה שמכוניות של טאטא ינחתו בארץ בחצי השנה הקרובה אלא רק אחרי כן. ומה עם הנאנו המדוברת? "אם כן, זה עוד ייקח כמה שנים. קודם נצטרך להתגבר על הדרישה בהודו". רגונטאן גם מבטיח שכאשר יחתם הסכם בין טאטא ליגואר ולנד-רובר (השיחה עימו נערכה לפני הפרסום הרשמי על העסקה) לא יחולו שינויים בשוק הישראלי. "אנחנו רוצים שהעסק ינוהל כמו היום. אנחנו נהיה הבעלים אבל העסק ינוהל מאירופה ואנחנו לא מתכוונים לקחת סוכנויות ולשנות יבואנים".