לריקשה התלת-גלגלית של פיאג'ו יש מקום חם – אוקיי, פושר במקרה הטוב – בלבבות חלק מאתנו. אפילו אלוף האופנועים ולנטינו רוסי קיבל באמצעות פיאג'ו שכזאת חלק מהחינוך המוטורי שלו. בעולם המודרני, לעומת זאת, קצת קשה לראות עבורן מקום, אולי פרט לאזורים עירוניים מתועשים. זה לא מפריע לפיאג'ו להמשיך לייצר את הריקשה גם כיום (שמה האמיתי, אגב, הוא Ape) – ולחברה סינית בשם Trifun לנסות לשווק את מרכולתה בארה^ב, עם תקווה לא מוסברת למכור כמה אלפי יחידות בשנה. השימוש במילה Fun בתוך השם, אנו מדגישים, הוא על אחריותו הבלעדית של היצרן. מוצעות שלוש גרסאות: מכונית נוסעים 5 דלתות (ES Sedan) עם מקום לארבעה, גרסה של הנ^ל עם גג רך המכונה Surrey, וטנדר עם ארגז פתוח המכונה EXT, בעל כושר העמסה של רבע טון. כל הגרסאות מצויידות במנוע 1.0 ל' 4-צילינדרים מתוצרת וולינג (מיזם בו שותפה GM), וכולן זוכות למזגן מקורי. מחיר הטנדר הוא 10,000 דולר, ושתי גרסאות הנוסעים – 11,000 דולר. לא מספיק זול, אם תשאלו אותנו... תופתעו אולי לשמוע שכבר היום משווקים כלים דומים בארה^ב, מתוצרת באג'אג' ההודית. יש גם כלים חשמליים תלת-גלגליים מתוצרת ZAP המקומית.