דומה כי המוטיב הקופסתי מדבק בניו-יורק (קבלו את 'אקו קופה' של סאיון). יחד עם הסאיון האקו הוצגה בניו-יורק מכונית קונספט קופסתית נוספת, הפעם מצד ניסאן – אלא שכאן מדובר בגרסה של מכונית הקיימת מזה זמן רב בשוק היפני: ה-Cube, אשר שמה תואם היטב את הופעתה. הקובייה שהוצגה בניו-יורק מכונה Denki Cube, וגם כאן אין מסתורין: 'דנקי' ביפנית משמעותו 'חשמלי', וזה מתאר בדיוק את המכונית הזו. בקיצור, מדובר בקיוב חשמלית. לא מדובר על כוונה לייצור סדרתי, וגם לא על נסיון להביא את הקיוב לשוק האמריקני, אלא פשוט למשוך תשומת לב למאמצים שעושה ניסאן בתחום הסביבתי. לניסאן יש תכנית בשם Nissan Green Program 2010, אשר פועלת בתחום איכות הסביבה בשלושה מישורים: הפחתת פליטת CO2, הפחתת תוצרי-פליטה רעילים, ושיפור בתחום המיחזור. ספציפית, בכוונת ניסאן להשיק עד 2010 להציג מכונית מונעת-בנזין שתשיג צריכת דלק של 3 ליטר ל-100 ק''מ, לפתח מכונית היברידית שתושק גם היא ב-2010, ולהפחית עד 2010 ב-7% את פליטת CO2 ממפעליה השונים יחסית לרמה של 2005.ומה לגבי הדנקי-קיוב? ובכן בנוסף לשינויים העיצוביים הברורים, המכונית מסתפקת ב-2 שורות מושבים במקום שלושת השורות שיש לקיוב הסדרתית, למרות שבסיס הגלגלים הוארך בכ-24 ס''מ. ההארכה בוצעה כדי לאפשר יותר מקום למצברי הליתיום-איון, שהם מתכנון חודש – ניסאן מגדירה אותם Laminated, דהיינו בשכבות או ברבדים. ניסאן טוענת לקיבולת גבוהה פי שניים מסוללות גליליות שגרתיות, וכי הטכנולוגיה שלה מאפשרת תפעול בטוח יותר בשל החומרים המתקדמים מהם עשויים המצברים. ניסאן, אגב, הקימה חברה חדשה בשיתוף עם חברת האלקטרוניקה NEC שיעודה פיתוח וייצור מצברים מתקדמים וזולים.