כפי שסיפרנו לכם כבר לפני כחצי שנה, רנו עומדת לחזור לתחום הספורטיבי בשוק המקומי והיא תעשה זאת עם שתי מכוניות. הקליאו ספורט והמגאן ספורט. ההבטחה הראשונית לנחיתה המדוברת ניתנה מזמן – לפני שנתיים, כאשר בתערוכת אוטומוטור 2005 התייצבה המגאן ספורט בגרסת ה-F1. אחרי זה נדחתה הנחיתה פעם אחר פעם. כעת מדברים בקרסו – היבואן – על השקת שתי המכוניות בתערוכת אוטומוטור הקרובה ותחילת שיווק כבר החל מבסוף מאי. לפחות כרגע אין כוונה להביא את גרסאות ה-F1 הקרביות יותר אלא להתמקד בגרסאות הספורט ^הרגילות^. למה זה התעכב כל כך הרבה זמן? האם חששתם? ^זו הייתה החלטה שלנו^ מסביר סמנכ^ל קרסו אילן טל. ^שתי המכוניות כבר לא היו משהו חדש, אז חיכינו לזמן שיהיה נוח לנו. זה לא נובע מחוסר ביטחון אלא החלטה מקצועית לגמרי. צריך לזכור שלא מדובר במכוניות שימכרו באלפי יחידות^. הפעם, בכל אופן, מבטיח טל שמועד הנחיתה סופי: ^יש כבר מכוניות בדרך לארץ^. כמובן שהאיחור בהגעה יוצר קונפליקט מסוים שכן המגאן החדשה תושק תוך חצי שנה בתערוכת פאריז. טל מודע לכך כמובן, אבל מסביר ש^עד שתהיה מגאן ספורט חדשה יעברו עוד שנתיים^. טל מעריך שקרסו תוכל להגיע לקצב של 100 קליאו ספורט בשנה וחמישים מגאן. כזכור לקליאו ספורט מנוע 2.0 ליטר שמייצר 197 כ^ס מרשימים (215 קמ^ש, 6.9 ש' למאה) ולמגאן מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 224 כ^ס (220 קמ^ש מרביים ו-6.5 ש' למאה). למרות שהמגאן מיוצרת גם בגרסת חמש דלתות, בשלב ראשון תגיע אלינו רק משולשת הדלתות. המחירים יעמדו על 169,000 שקלים לקליאו ו-189,000 למגאן. בני לוי, ראש מותג רנו בקרסו, מספר שבחברה שוקלים ברצינות לחזק את המבחר הספורטיבי עם גרסאות ה-GT של הלגונה והטווינגו. לפי לוי, בקרסו עוד לא אמרו נואש מהלגונה וייתכן בהחלט שיביאו אותה לקראת סוף השנה או בתחילת 2009. זה יקרה אם וכאשר בקרסו יצליחו להכניס את גרסת ה-2.0 ליטר המוגדשת (170 כ^ס) והאוטומטית לקבוצה 4 לחישוב שווי ערך. ואם הלגונה תגיע תיפתח הדלת גם בפני גרסת ה-GT. המקרה של הטווינגו שונה וכאן יבחן ייבוא גרסה חזקה ללא קשר לרגילה. בכל מקרה גם כאן לוח הזמנים מדבר על 2009.