הונדה עומדת להשיק כבר במהלך השנה הבאה (2009) שתי מכוניות הייברידיות חדשות. על-פי הצהרות טקאו פוקוי, יו^ר הונדה, ראשית תושק מכונית חדשה לגמרי שבניגוד לואריאציות קיימות מתוכננת ונבנית מן הבסיס כמכונית המיועדת להכיל יחידת כוח משולבת – חשמל ודלק, בדומה לטויוטה פריוס המצליחה. מן הדברים ניתן גם להבין כי העיצוב יהיה בולט ושונה מספיק כך שיבדיל את המכונית הזו מ^סתם^ גרסה כזו או אחרת של הסיוויק, למשל, בדיוק מה שרוכשי מכוניות ^ירוקות^ כאלו רוצים, כחלק מההצהרה החברתית המלווה נסיעה ברכב נקי. אגב סיוויק – המדובר במכונית קומפקטית אך מרווחת, שתמוצב מבחינת המחיר והגודל בין הג'אז לסיוויק ותעלה ^פחות מ-20,000 יורו^ – זולה בלמעלה מ-10% מהסיוויק הייבריד הנוכחית. כחצי שנה מאוחר יותר תוצע הספורטיבית-הייברידית הסדרתית הראשונה, המבוססת על הקונספט CR-Z. כאשר דיווחנו על הקונספט בשעתו (אוקטובר 2007) ידענו שהכוונה להגיע עם ה-CR-Z לייצור, אך לא נמסרו פרטים כלשהם לגבי המועד. עתה, כאמור, העסק סגור ורשמי, לאחר הצהרתו של נשיא הונדה, ובהקשר לספורטיבית הקומפקטית המעניינת הוא נקב ב^חצי שנה לאחר השקת ההייברידית הקומפקטית^ דנן, כמועד להשקת ה-CR-Z הסדרתית. בהונדה שואפים להגיע תוך 5 שנים לכל היותר לנתח שוק עולמי של 10% מסך כלי הרכב ההייברידים הנמכרים, כאשר השתיים החדשות הנ^ל אמורות לשמש ראש חץ ךהצלחה במשימה. זאת ועוד: למען הסר ספק הצהיר טקאו פוקוי, יו^ר הונדה, כי ^טויוטה לא רק מהווה יעד להגיע אליו, אלא אף להשיגו^.