לוטוס חושפת בז'נבה את היורופה עם עדכונים קלים, לאחר שפוצלה לשתי גרסאות. תזכורת: היורופה אמורה להיות לוטוס קצת פחות הארד-קור, קצת יותר נוחה, קצת יותר מאובזרת קצת יותר פרקטית. היא מעט גדולה מהאליס ולכן היא הלוטוס היחידה בהיצע המציעה מקום לשני נוסעים שלמים מלפנים, ולשני חצאי נוסעים (או ילדים...) מאחור, בתצורה המוכרת כ-2+2. עד עתה הוצעה היורופה בגרסה יחידה, יורופה S. מעכשיו, כאמור, יוצעו שתי גרסאות. גרסת הבסיס החדשה נקראת בפשטות Europa והמדובר – כשמה כן היא – בגרסה נעדרת אי-אלו אביזרים ומותרות, זאת בכדי להציעה במחיר בסיס של 37,500 יורו. 4,000 יורו יותר תעלה גרסת ה-SE החדשה, גולת הכותרת בהיצע. כאן טופל מנוע הטורבו-2.0-ליטר בכדי שהספקו יעלה מ-200 ל-225 כוח-סוס וכפועל יוצא תצליח הלוטוס יורופה הבכירה להאיץ מעמידה ל-100 קמ^ש תוך 5.7 שניות ולמהירות מרבית של כ-230 קמ^ש. מעבר למנוע טופלו גם המראה ואביזרי הנוחות; החישוקים – ^17 מלפנים ו-^18 מאחור – חדשים כאן, ובאותה ההזדמנות עודכנו הבלמים מלפנים לקוטר 308 מ^מ (עם 4 בוכנות לקליפר). הפנים צופה בעור איכותי ולכבוד שנת הדגם 2008 זכו כל גרסאות היורופה לשתי כריות אוויר ולכפתור התנעה כסטנדרט.