קסטניה אינו שם מוכר כמו פינינפרינה או ברטונה, אך מדובר בסדנה איטלקית ותיקה ששורשיה נעוצים עוד באמצע המאה ה-19. התמחותה העיקרית של קסטניה כיום היא הסבת מרכבים, ובין יצירותיה אפשר למצוא גרסת Shooting Break – מעין קופה-סטיישן – לבנטלי קונטיננטל GT, פורשה קאיין שהפכה ללימוזינה, ומספר טיפולים למיני: למשל הארכת מרכב (עוד לפני שנולדה הקלאבמן), הוספת ציפויי עץ בסגנון-של-פעם המכונה בארה^ב Woody, מיתלים הניתנים להגבהה כדי ליצור משהו כמו SUV-מיני, ואפילו גרסאות שונות לטנדר. בז'נבה השבוע תציג קסטניה שתי ואריאציות חדשות לנושא העץ. המיני קלאב החדשה מקבלת טיפול היוצר מראה רטרו חביב, ואילו הפיאט 500 זוכה לא רק לגימורי עץ אלא גם להארכה של כ-5-6 ס^מ. השמועה אומרת, אגב, כי פיאט עצמה עובדת על גרסה מוארכת ל-500 האולטרא-פופולרית.