המוטציה משולשת הגלגלים המצולמת כאן הושקה כבר בסוף 2007, אבל רק עכשיו מתחיל שיווקה – סיבה מספקת לפשפש בקרביה. מדובר בעוד ואריאציה מצוינת לשמש בסיס לוויכוח המתמשך על היכן עובר הגבול בין אופנוע למכונית. הקירבין V13R הושקה בסוף נובמבר 2007 בתערוכת הטירוף האמריקני, SEMA, והמדובר ברודסטר/טרייק (תלוי את מי שואלים) עם מנוע הארלי-דייוידסון V-טווין (ליטר ורבע נפחו) בסגנון 'קאסטום צ'ופר'. התיאור האחרון משמעו דגש מיוחד על נוחות, ניקל וכרום בסטייל אמריקני. הכוח עובר אל הגלגל האחורי באמצעות גיר סינקוונסיאלי 5-הילוכים ורצועה. מרכב הפיברגלס המעוצב בסגנון רטרו יושב על שלדה הנראית כשעטנז בין שלדת אופנוע (בחלק האחורי) לשלדת מכונית ספורט (יחידת המושבים וקדימה). השלדה עשויה צינורות פלדה וכוללת קשתות הגנה מעל לראשי הנוסעים. רשימת האבזור קצרה למדי, אך כוללת את מה שנדרש לנסיעת כיף ספורטיבית בשניים, ובהם דוושות מתכווננות, מושבי מרוצים, מדי מהירות, מרחק ודלק כמו גם תא מטען קטן והמון כרום. בקירבין מגדירים את ה- V13Rכ^מכונת פאן אולטימטיבית^ המציעה התנהגות כביש מעולה ואחיזה מצוינת, בין היתר הודות לצמיגים נמוכי החתך ולמרכז הכובד הנמוך. לפי התמונות אפשר להאמין להם... התענוג לא זול: המחיר מתחיל ב-40,000 דולר בארה^ב ובקנדה, לשם מוגבל כרגע שיווק ה-V13R.