בשנת 1836 הקים טיירי הרמה (Thierry Hermès) בית עסק לייצור אוכפים בצרפת. במשך השנים העסק התרחב והתפתח וכבר בראשית המאה ה-20 נחשב למוביל בעולם בייצור מזוודות איכות בעבודת יד. כיום המדובר באימפריית אופנה המתמחה בנוסף למזוודות ותיקי נסיעה איכותיים ביותר גם במוצרי משי, ביגוד, תכשיטים, בשמים ו... גם אוכפים. החברה – הנשלטת עדיין בידי משפחת הרמה – הוזמנה על-ידי בוגאטי והמעצב גבריאל פציני לייצר סט תיקים ומזוודות ייעודיים עבור הבוגאטי ויירון, לגרסה ייחודית שעונה לשם הקצר Bugatti Veyron 16.4 Fbg par Hermès. בכך חודשה למעשה מסורת שהחלה לפני כ-80 שנים של שיתוף פעולה בין יצרנית העילית הצרפתייה לבין הרמה, שת^פ שנקטע עם הפסקת ייצור המכוניות אצל בוגאטי, ב-1940 (לאחר המלחמה נעשו נסיונות שונים להציע שוב מכוניות בוגאטי אך ללא הצלחה והעסק חדל להתקיים סופית כיצרן רכב ב-1962). בויירון המיוחדת, שכאמור עוצבה (קוסמטית) על-ידי גבריאל פציני, כולל תג המחיר בן ה-1.55 מיליון יורו (לפני מיסים) סט תיקים ומזוודות שנתפרו מעור עגלים משובח בעבודת יד להתאמה מדויקת לתאי האחסון והמטען המצומצמים משהו של מכונית העל. הסט כולל בין היתר ארנק, תיק מסמכים נישא ותיק צד המותאמים בדיוק להיכנס לבליטה שבין צמד המושבים. מומחי העור והתפירה של הרמה מבצעים גם את דיפוני הפנים מעור בעבודת יד מוקפדת ברמת ירידה לפרטים עד כדי עיצוב ידיות דלתות בדומה לידיות הנשיאה של המזוודות שנתפרו במיוחד לויירון או ציפו המושבים בעיר בשני גוונים – התואמים כמובן אף הם את סט התיקים/מזוודות. לכבוד הסדרה המיוחדת של ה- Fbg par Hermès תרמו גם אנשי בוגאטי משהו מיוחד משלהם: חישוקי הגלגלים הייחודיים מיוצרים אצל בוגאטי בעבודת יד ומעובדים ידנית מאלומיניום, כאשר כמודל משמשים חישוקי ה-Type 35 המיתולוגי משנות ה-20'. סימן היכר ייחודי אחרון לגרסה זו מהווים האותיות H המפוזרות במקומות שונים ברכב – הלוגו המפורסם של Hermès. בתוך כך, אגב, מוסרת בוגאטי על הצלחה מרשימה עם הויירון עד כה; המותג הצרפתי שנמצא בבעלות פולקסוואגן מוסר כי עד כה הועברו ללקוחות 132 מכוניות ויירון מתוך ה-220 שכבר הוזמנו – וזאת בפרק זמן של שנתיים בלבד, מאז עזבה הויירון הראשונה את שערי המפעל. בהתחשב במחיר הבסיס של המכונית – כ-1.1 מיליון יורו, באירופה, לפני מיסים - המדובר בנתון שבהחלט אינו דבר של מה בכך.