התצוגה של יונדאי בז'נבה כללה גם מכוניות יותר מציאותיות מהקונספט i-Mode: כאלו שאפשר לרכוש כבר היום. לצד הסונטה החדשה (שנחשפה כבר בתערוכת שיקאגו ועוד קודם לכן בקוריאה, וערכה כאן את הופעת-הבכורה האירופית) ניצבו שתי מכוניות בגווני תכלת, המהוות את הצעד המעשי הבא במלחמה בהתחממות כדור הארץ ולמען הפחתת השימוש במשאבים טבעיים. כמו לא מעט יצרנים אחרים, גם יונדאי עומדת להציע גרסאות ^ירוקות^ מיוחדות של מכוניותיה – וכמו אצל אחרים, גם הגרסאות הידידותיות-לסביבה הללו משתמשות בצבע הכחול כדי להבדילן מהרגילות. הכינוי בו בחרה יונדאי הוא i-Blue, בהתאם לליין החדש של דגמיה המשתמש באות i. השינויים מיועדים, כמקובל, להפחתת צריכת הדלק ופליטת CO2; חבילת i-Blue אמנם אינה זהה לכל הדגמים אך מבוססת כעקרון על הפחתת הגרר האוירודינמי והפסדי חיכוך מסוגים שונים, שיפור יעילות מערכת העברת הכוח וכן הלאה. בצד האוירודינמי, למשל, מטופלת רצפת הרכב להחלקת זרימת האויר תחתיו, בתי הגלגלים עוברים אופטימיזציה אוירודינמית, כונס האויר הקדמי עובר שינוי וכך גם הספוילר האחורי. המנוע מצידו שזוכה לשמן בעל מקדם חיכוך נמוך במיוחד, ולמערכת קירור שונה; תכנת הניהול של המנוע עוברת טיפול לשינוי מפות ההזרקה והתזמון, הפחתת סל^ד סרק ועוד. במקום תיבות 5 הילוכים מותקנות תיבות 6 הילוכים, כאשר שלושת הילוכים העליונים ארוכים במיוחד להפחתת הסל^ד בשיוט. הנהג זוכה לנורת החלפת הילוכים, לסימון נקודות החלפה אופטימליות. המיתלים מונמכים ב-15 עד 20 מ^מ להקטנת החתך האוירודינמי, ומותקנים צמיגי מישלין מיוחדים בעלי התנגדות נמוכה מאד לגלגול, הפועלים בלחץ אויר גבוה יותר. ומה התוצאה של כל אלה? ובכן הגרסה הכחולה של ה-i30 מבוססת על מנוע הדיזל 1.6 ל', בעל 90 כ^ס. כבר במקור מנוע זה חסכוני ונקי מאד, אך עם חבילת i-Blue פליטת CO2 יורדת מ-125 גרם/ק^מ ל-106 בלבד. ה-i10 הקטנה החדשה שהושקה בסוף השנה שעברה מקבלת את הטיפול הכחול לגרסת הדיזל 1.1 ל' (75 כ^ס), שגם כך היתה חסכונית למדי – אבל עכשיו, יחד עם חבילת Blue, שיעור פליטת CO2 יורד ב-17%, ל-95 גרם/ק^מ. לשם ההשוואה, בהונדה סיוויק הייבריד עומד נתון זה על 109 גרם לק^מ ובטויוטה פריוס על 104 גרם/^ק^מ. מי שמעדיף להיות ידידותי עוד יותר לסביבה יכול לבחור באופציה מעניינת מונעת גז טבעי, עם מנוע מוגדש-טורבו בנפח 800 סמ^ק (3 צילינדרים), שמפיק 98 כ^ס אבל פולט רק 65 גר' של CO2 לכל ק^מ!