ספייקר ההולנדית מציגה בז'נבה את הואריאציה האחרונה ל-C8 שלה – ה-C8 Aileron. המדובר בגרסה הארוכה ב-10 ס^מ בבסיס הגלגלים ביחס ליתר דגמי ה-C8 (העומד כאן על 270 ס^מ לעומת 257.5) לטובת מרווח הפנים, כמובן – ארוך אף באינץ' בהשוואה לגרסת ה-Double 12 S הארוכה בהיצע. בספייקר טוענים עוד שהגידול המשמעותי בבסיס הגלגלים יתרום את חלקו גם בהתנהגות הכביש ובאחיזה. האורך הכולל עומד ב-C8 Aileron על 456 ס^מ – קצר במעט ביחס ל-Double 12 S אך ארוך בכ-40 ס^מ בהשוואה לספיידר/לה-ויולט (הקופה). המרכב הארוך יותר מתיימר להציע קשיחות הגבוהה ב-40% בהשוואה למרכבי יתר הגרסאות. כיחידת הנעה משמש גם כאן מנוע של אאודי, במקרה זה V8 בנפח 4.2 ליטר הממוקם באמצע המרכב, מיד מאחורי מושבי הנוסעים. ההספק מכויל כאן ל-400 כוח-סוס וניתן לקבל כשידוך ליחידת הכוח גיר 6 הילוכים בתפעול מאחורי גלגל ההגה או גיר אוטומטי – אף הוא 6 הילוכים. המהירות המרבית המוצהרת עומדת בשני המקרים על 300 קמ^ש. ה-C8 Aileron שונה הן מבחוץ והן מבפנים ביחס לדגמים הקיימים בהיצע, כאשר מבחוץ נציין עדכון בפתחי כניסת האוויר לצינון, פנסי חזית מעודכנים וכך גם הפנסים האחוריים. רמת האבזור לא תותיר הרבה מקום לדרישות מיוחדות, אך אם תהיינה כאלו מוצעת רשימת תוספות מכובדת ביותר. בין היתר תוכלו להזמין מערכות מולטימדיה ^סוף הדרך^, כשהשמיים הם הגבול, בחירה בין 14 צבעי מרכב ייחודיים שונים, מספר זהה של אפשרויות עור בפנים ועוד. המחיר נע בין 200,000 ל-208,000 יורו כבסיס, בהתאם לבחירת תיבת ההילוכים.