הקונספט העתידני המופיע כאן אמור להצביע לנו על מגאן קופה סדרתית שתופיע מתישהו בעתיד. את מה שאנחנו רואים כאן אנו קונים בשתי ידיים, אבל איכשהו אנו חשים ספק קל האם המכונית הסדרתית תקבל דלתות-שחף כפולות... כך או כך, המעצבים של רנו שיחקו אותה. הפרופורציות הארוכות והנמוכות עושות טוב למכונית התצוגה הזו, וכמובן – הגימיק של הדלתות הכפולות בסגנון כנפי חיפושיות הוא הברקה. יש גם פנסי LED קדמיים ואחוריים בלתי-נמנעים, ותא נוסעים עתידני לחלוטין עם ארבעה מושבים נפרדים ו"צפים". מערך אלקטרוני הכולל את כל הפטנטים המוכרים לאדם כיום, מוט ועד שרוך בלוטות', מציג גימיק נוסף: פתיחת ונעילת המכונית מתבצעת באמצעות טלפון סלולרי F700 מתוצרת סמסונג, המתפקד גם כמפתח-כרטיס חכם. הנוסעים מאחור נהנים מעוד מכשירשל סמסונג, נגן מולטימדיה P2 הכולל מסך מגע. דווקא הצד המכני שגרתי למדי: המנוע הוא 2.0 ל' טורבו עם 200 כ"ס, יחד עם תיבה ידנית 6 הילוכים. הביצועים נאים, 0 ל-100 ב-7.2 שנ', אך צריכת הדלק נמוכה וכך גם פליטת CO2. בלי חושקים גדולים אי אפשר, כמובן, והקונספט זוכה לצמיגי 245/35-21. רכיבי השילדה, מציינת רנו, כוילו להתנהגות ספורטיבית.