מגנה-שטייר האוסטרית מציגה בז'נבה את השלישית שבסדרת מכוניות התצוגה MILA. החברה המתמחה באספקת שירותי פיתוח, הנדסה וייצור עבור תעשיית הרכב (מייצרת את המרצדס G-קלאס, למשל, ומספר דגמים של קונצרן קרייזלר) לא עוסקת בייצור מכוניות משלה. בשתי גרסאות ה-MILA הקודמות היוותה המכונית מעטפת לטכנולוגיית אנרגיה חלופיות וגם בזו החדשה המושקת היום הרעיון הוא מרכב או תצורה של רכב שטח בה המנוע הוא יחידה קומפקטית הממוקמת במרכזה. האלפין הוא רכב שטח קשוח המיועד לנסוע אשכרה בשטח קשה לעבירות, וכאמור – לחברה הנחשבת ככל הנראה לטובה בתחום מערכות ההינע הכפולות יש מה להראות כאן. מכונית התצוגה מצוידת במנוע בנזין קומפקטי ומוגדש אך המקום מיועד להכיל מגוון מנועים, בהם גם מנועים היברידים או מוזני גז טבעי. אגב, השימוש בגז טבעי דורש התאמות מורכבות קצת יותר במנוע בהשוואה לגז בישול. כמומחית למערכות הינע מוצעת כאן מערכת קשוחה להפליא, הכוללת כמובן הנעה כפולה קבועה, דיפרנציאלים ננעלים ויחסי העברה נמוכים המצטרפים לזוויות הגישה והנטישה המעולות (46 מעלות מלפנים ומאחור) ולממדים הקומפקטיים: האורך עומד על 3.54 מ' בלבד, הרוחב על 1.70 והגובה על 1.75 מ'. בסיס הגלגלים הקצר, כ-222 ס^מ, תורם לזווית גחון טובה. זווית הטיפוס – על-פי מגנה-שטייר – עומדת באלפין על 100%, קרי: 45 מעלות. מערכת ההיגוי הכפולה מאפשרת תנועה במצבים מורכבים ומסובכים בשטח, בתנאים טכניים קיצוניים שם המיקום של כל גלגל בכל עת יכול להיות קריטי. גם בחלוקה הפנימית מציעים במגנה-שטייר רעיונות שונים מהמקובל עם עמדת נהג הממוקמת לפנים והמוגבהת ביחס לשלושת המושבים הנוספים או הגג הפנורמי המאפשר שדה ראייה רחב למעלה-לפנים ולמעלה-לאחור לכל היושבים ברכב. כמכונית מודולרית מדגישים במגנה שקונספט שכזה בנוי להכיל חלקים רבים ^מן המדף^ של היצרניות השונות, ולפיכך גם קל להסב את המבנה הבסיסי למספר תצורות מרכב תוך שימוש במגוון מכלולים.