האנשים הכותבים באתר זה – עכשיו הזמן להתוודות – סובלים מחולשה לקלסיקה מוטורית, ולכן אנחנו לא מתביישים להשתפך לגבי היצירה המופלאה שאתם רואים כאן. אחראית לה סדנה אמריקאית בשם Creative Workshop, השוכנת בפלורידה ומתמחה בחידוש ושחזור מכוניות קלסיות. אבל היצירה הזו, העונה לכינוי Sport Speciale, איננה חידוש או שחזור, אלא רפליקה ברוח של פעם על-פי מוטיבים עיצוביים של מכוניות הספורט הפתוחות שהתמודדו על מסלולי המירוצים בסוף שנות ה-50 ותחילת שנות ה-60. מכוניות כמו אסטון-מרטין DBR1, פרארי TR59/60 או מזראטי 450S. הקווים הקלסיים אינם מותירים ספק לגבי המקור, ואפילו הצבע הוא גוון של פרארי; מתחת נמצאת מכניקה במבנה קלסי אך באיכויות מודרניות. השלדה עשויה צינורות פלדה, המרכב – אלומיניום בעבודת יד. המנוע הוא V12 שמקורו בב.מ.וו, בנפח 6.0 ל'. פתיחת מכסה המנוע חושפת 12 חצוצרות נפרדות בסגנון קלסי עוצר-נשימה, אם כי מתחתן יש מזרקי-דלק ולא קרבורטורים. התיבה מציעה 6 הילוכים. הנאמנות למקור נשמרת עם פרטים כמו הגה מתוצרת נארדי, שעונים מבית Veglia, מתגים של Magneti Marelli או חישוקים שנבנו במיוחד במפעל בוראני לפי מפרטים מדוייקים של הפרארים של פעם. רכיבי השלדה, אגב, הם ברמה של מכוניות-מירוץ, החל מהבלמים וכלה במיתלים המתכווננים. עם תשומת לב שכזו לפרטים, הנתונים הטכניים פחות חשובים – אבל הביצועים ממש לא מביישים את הפירמה. המכונית שוקלת כמעט בדיוק טונה אחת, כך שעם 450 כ"ס לא פלא שהאצה ל-100 קמ"ש מתבצעת בתוך 3.6 שניות בלבד. שימו לב, אגב, למיקומו האחורי של המנוע (ניתן לראות זאת בתמונה התחתונה משמאל), ממש כמו באותן מכוניות-ספורט מפעם; בזכות זאת, חלוקת המשקל היא 55-45 לטובת הגלגלים האחוריים. מה שלא נמסר בשלב זה הוא המחיר, אבל זה ממש לא מה שיפריע לנו להשתוקק למכונית הזו מרחוק...