החידוש היחיד של יגואר בז'נבה – בנוסף להכרזה הצפויה השבוע על השלמת עסקת מכירתה לטאטא – הוא מה שאתם רואים כאן: גרסה חדשה וקרבית (קצת) יותר של ה-XKR. הקופה הגדולה מקבלת תוספת של האות S לכינויה, ועימה מגיעה אוריינטציה קצת יותר ספורטיבית. המנוע נותר ללא שינוי אבל כיול המיתלים הפך לאגרסיבי יותר (כולל הנמכה קלה), יש בלמים חדשים ומוגדלים (הקדמיים בקוטר 400 מ^מ!) מתוצרת אלקון, חישוקי ^20 מיוחדים וכמובן – קישוטים חיצוניים וצביעה ייחודית. הגבלת המהירות הוסרה כך שה-XKR-S מגיעה ל-280 קמ^ש – היגואר המהירה ביותר מאז ה-XJ220. בתאוצה אין שינוי ול-100 קמ^ש מגיע החתלתולה הזו ב-5.2 שנ'. פרט מעניין הוא מערכת פליטה אקטיבית, המאפשרת ל-XKR-S להיות שקט כאשר הנסיעה רגועה – ועדיין להשמיע רעם V8 נאה כאשר המצערת נלחצת מטה. ה-XKR-S תצא לשוק בקיץ הקרוב ותיוצר במהדורה מוגבלת של 200 מכוניות, כולן לשוק האירופי בלבד.