לא קל להיות יצרן גורמה, גם אם למוצריו ביקוש העולה על כושר הייצור; מורגן פועלת באופן מעורר הערכה בעולם הרכב, ויחודה הוא הגורם להצלחתה. במורגן מוכרים כ-700 מכוניות בשנה, המיוצרות ביד, בשיטות עבודה ובחומרים עתיקים במונחי עולם הרכב. שלדות מעץ? ריקוע כל חיפויי הפח ביד? סרן 'חי' וקפיצי עלים מאחור?! כל אלו הן בדיוק הסיבות לאותנטיות של מכוניות מורגן אך מן הצד השני – הסיבות לקושי ההולך וגדל שלה להתאים את מוצריה לרוח התקופה ולדרישותיה. יכולת ההישרדות של מותגים כמו מורגן הולכת אם כן ונעשית קשה ככל שחולף הזמן, בעיקר עבור חברה דלת-אמצעים, ללא אבא או אמא. פיתוח מכונית הוא עסק יקר מאוד, וכיום יש להוסיף אל הפרמטרים גם ענייני בטיחות, חומרים מתקדמים, עמידה בתקני זיהום אויר ועוד. לפיכך, קל להבין את ההתרגשות בקרב חובבי הקלאסיקות הבריטיות בכלל וחובבי מורגן בפרט בעקבות הודעת החברה על השקת מכונית חדשה בז'נבה. ^חדשה^ היא אולי הגדרה קיצונית במקצת, אך במונחי מורגן גם עדכון פה וליטוש שם הם סיבה לשם שונה ולהוספת דגם לרשימת הגרסאות המיוצרות על-ידה. המורגן 4/4 ספורט היא גרסה קלה בכמה ק^ג מה-4/4 ה^רגילה^, מונמכת ובעלת עיצוב פנים שונה במקצת. ה-4/4 היתה עד כה גרסת הבסיס במורגן – רודסטר דו-מושבית עם מנוע פורד 1.8 ל' וותיק, המייצר 125 כ^ס – ועתה מתמקמת ה-4/4 ספורט מדרגה אחת מתחתיה, ככרטיס הכניסה לעולם של מורגן. המנוע כבר מודרני ומתקדם יותר – 1.6 ליטר (גם של פורד) עם 115 כוח-סוס – ולמרות הספקו הנמוך במקצת ביחס למנוע ה-4/4 ה^רגילה^, הוא מתמודד ללא בעיות עם המשקל העצמי הנמוך בן 800 הק^ג; פחות מ-8 שניות מ-0-100 קמ^ש, צריכת דלק מוצהרת ממוצעת של כ-17 ק^מ/ל' ופליטת CO2 של 140 גרם/ק^מ. יחד עם ה-4/4 ספורט החדשה מדווחת החברה גם על מנוע V8 חדש עבור גרסת-העל שלה – האירו 8. את מנוע ה-4.4 ליטר V8 של ב.מ.וו יחליף החל משנת הדגם הנוכחית מנוע 4.8 ליטר – אף הוא V8 מבית ב.מ.וו - עם 367 במקום 333 כ^ס. הביצועים שופרו, מן הסתם, ועתה ניתן להאיץ מעמידה ל-100 קמ^ש תוך 4.3 שניות (4.9 בדגם הקודם) ולהשיג מהירות מרבית של 274 קמ^ש (במקום 257). חדשה היא גם האופציה לקבל עבור האירו 8 גיר אוטומטי 6-מהירויות של ZF עם אופציה לתפעול ידני. מורגן מייצרת מכוניות ברציפות מאז 1910 כאשר ה-4/4 מיוצרת מאז 1935, וכמובן עודכנה מאז אי-אלו פעמים, אך התצורה הבסיסית ואף חלק מהטכנולוגיה המשמשת לבנייתה שרדו עד היום. ה-4/4 ספורט תוצע החל בכ-35,000 יורו באירופה (בהשוואה לכ-40,000 יורו עבור ה-4/4). גם השם אירו (Aero) אינו חדש במורגן וכבר ב-1919 הושק האירו הראשון – בעל 3 גלגלים ומנוע V2 מקורר אויר בנפח 1.1 ליטר עם 45 כוח-סוס. האירו 8 החדשה היא כבר ליגה שונה; למרות שטרם פורסמו מחירי הגרסה בעלת המנוע החדש ניתן להעריך כי המדובר בכ-100,000 יורו כהתחלה.