מתישהו היום עומדים עובדי המפעל של וולוו באודוואלה שבשבדיה להרים כוסית צנועה. כך אנחנו משערים, על כל פנים. היום עומדת לרדת מפס הייצור שם הוולוו ה-15 מיליון. ציון-דרך נאה זה מתרחש קצת פחות מ-81 שנה אחרי שהוולוו הראשונה דגם שכונה OV4 וזכה גם לכינוי Jakob (המממ... יעקב?) ירדה מפס הייצור של אז, ב-14 באפריל 1927. בשנה הראשונה יצרה וולוו כמות צנועה של 29 מכוניות; לקח לה 23 שנים להגיע לייצור כולל של 100,000 מכוניות, כרבע מהייצור השנתי כיום. וולוו, כמובן, צברה במרוצת השנים מוניטין של מכוניות איכותיות, סולידיות ובעיקר בטיחותיות, עם שלל חידושים ופיתוחים בתחום זה – אבל המכונית המפורסמת ביותר של המותג היא דווקא ה-P1800, קופה יוצאת דופן וקצת-ספורטיבית, שקנתה את עולמה כמכוניתו של "המלאך", הלא הוא סיימון טמפלר (בגילומו של רוג'ר מור). אותו דגם ממש מחזיק בשיא גינס למכונית שצברה את מרחק הנסיעה המצטבר הגדול ביותר: אירב גורדון האמריקני משתמש עד עצם היום הזה ב-P1800 מודל 1966 אשר רכש כחדשה, ואשר צברה כבר 2,610,000 ק"מ נכון לסוף ינואר 2008, לאחר ששברה את שיא גינס עוד ב-2002. הוא ממשיך, אגב, לכסות קילומטרז' שנתי אסטרונומי ומצפה לחצות את קו ה-3 מיליון ק"מ מתישהו ב-2012 המכונית ה-15 מיליון, אגב, תהיה C70.