יחד עם פרסום תוצאות הריסוק של טנדרים – לראשונה אי-פעם ב-NCAP, ועם תוצאות לא מרשימות – פורסמו תוצאות סבב נוסף של ריסוקים למגוון רחב של מכוניות. הסיכום לפניכם. ב.מ.וו X3: הגנת מבוגרים 4 כוכבים, הגנת ילדים 4 כוכבים, הגנת הולכי רגל 1 כוכב. ב.מ.וו אינה מלקקת דבש אצל NCAP. לאחר שלפני כשלוש שנים אכזבה סדרה 5 כאשר השיגה ציון של 4 כוכבים בלבד, חוזרת האכזבה עם ה-X3. בריסוק הקדמי הושגו רק 12 נקודות מ-16 אפשריות, בריסוק הצד – 15 מ-16, ובמבחן הריסוק הצידי כנגד עמוד הושגה רק נקודה אחת מתוך השתים האפשריות, דבר נדיר למדי. הסיבה להורדת הנקודות בשני הריסוקים הצידיים היא שבשניהם נפתחו הדלתות, דבר העלול לגרום להזרקות הנוסעים החוצה. ללא בעיה זו, הרי שמבחינת הנזק בפועל, היתה ה-X3 זכאית למלוא הנקודות לדברי NCAP. בריסוק ילדים הושג ציון של 4 כוכבים, והגנה על הולכי רגל – כוכב בודד. דייהטסו טריוס: הגנת מבוגרים 4 כוכבים, ילדים 3 כוכבים, הולכי רגל 3 כוכבים. הישג נאה לטריוס הקטנה, אשר נבחנה עם כריות קדמיות וצד אך ללא כריות וילון. בריסוק קדמי הושגו 11 נקודות מ-16, בריסוק צד – 15 מ-16 (מבחן עמוד לא בוצע בשל העדר כריות וילון כאמור). סוזוקי ספלאש: הגנת מבוגרים 4 כוכבים, ילדים 3 כוכבים, הולכי רגל 3 כוכבים. המכונית העירונית החדשה של סוזוקי נבחנה עם ארבע כריות, והשיגה ציון מלא בריסוק הצד (16 מ-16, ללא מבחן עמוד) יחד עם 13 מ-16 בריסוק קדמי. סיטרואן C5: הגנת מבוגרים 4 כוכבים, ילדים 4 כוכבים, הולכי רגל 2 כוכבים. המשפחתית הגדולה החדשה של סיטרואן איננה מאכזבת. 18 מ-18 בריסוק הצד (כולל מבחן עמוד), 15 מ-16 בריסוק קדמי ועוד צמד נקודות בונוס הביאו לציון נאה כללי של 35 נקודות – וציון 5 כוכבים בהגנת מבוגרים. המכונית שנבדקה צוידה ב-7 כריות, כולל כרית להגנה על ברכי הנהג. רנו קנגו: הגנת מבוגרים 4 כוכבים, ילדים 4 כוכבים, הולכי רגל 2 כוכבים. המסחרית החדשה של רנו נבחנה עם 4 כריות, והשיגה תוצאות סבירות – 13 מ-16 בריסוק קדמי, 14 מ-16 בריסוק צד.