סבב מבחני הריסוק החדש של NCAP באירופה כולל, לראשונה, גם טנדרים – וכפי שדיווחנו היום, התוצאות שהשיגו שניים מהם, ניסאן נאווארה ואיסוזו D-מקס, לא היו מזהירות. אבל מיצובישי הוכיחה שאפשר גם אחרת, וכי ניתן להשיג תוצאת ריסוק טובה ולהקנות בטיחות גבוהה לנוסעים גם עם טנדר: ה-L200 ('האנטר', בכינויו הישראלי) השיג ציון מרשים בהגנת מבוגרים של 4 כוכבים. בריסוק הקדמי הושגו 9 נקודות מ-16 אפשריות, ובריסוק צד – כל ה-16 האפשריות (למעט ה-2 הנוספות שניתן להשיג עם מבחן ריסוק-עמוד. ה-L200 לא עבר את אותו מבחן שכן אינו מצויד בכריות-וילון להגנת הראש). יחד עם בונוס של 2 נקודות עבור תזכורות לחגורות בטיחות, הציון הכולל הוא 27 נקודות מ-37 האפשריות. ציון ההגנה על ילדים הוא 3 כוכבים, ואנו מוכנים לסלוח על ציון הולכי רגל של כוכב אחד בלבד: כאשר מדובר בטנדר גבוה, קשה להשיג רמה גבוהה של הגנה על הולכי רגל. הרכב הנבדק היה מסוג תא-כפול עם הנעה כפולה, כמו זה הנמכר אצלנו, וצויד בשתי כריות אוויר קדמיות. יש לציין כי גם ההאנטר אינו מגיע עדיין לרמה המקובלת כיום במכוניות נוסעים של הגנה על הנהג בעת תאונה חזיתית: נרשמה רמת סיכון גבוהה בחזה. אך פרט לכך שמר תא הנוסעים על מבנהו בצורה טובה, ובסך הכל יכולה עכשיו מיצובישי בהחלט להצהיר כי היא מציעה את הטנדר הבטוח ביותר בשוק (הטויוטה היילקס לא נבחן אמנם אצל NCAP, אך יש לו בעיות בטיחות אחרות...).