היום (יום חמישי, ה-21 בפברואר) נערכה ההשקה המקומית של ה-DS450 – טרקטורון הספורט הקיצוני של Can-Am הקנדית (בומברדייה לשעבר). אנשי עופר-אבניר, היבואנית, מתגאים במפרט הטכני המרשים של הכלי החדש וטוענים כי המדובר במספרים המרשימים בענף; המשקל העצמי הוא 156 ק^ג, השלדה עשויה אלומיניום ובתצורה חדשה המתיימרת להעניק לה קשיחות חסרת תחרות וההספק עומד על 58 כוח-סוס מאוד (מאוד) מרשימים ממנוע 450 סמ^ק מוזרק דלק חדש מבית רוטאקס האוסטרית (השייכת לקונצרן האם – בומברדייה). כל חבילת הסטרואידים הזו מוצעת בעבור 66,000 שקל (מחיר למזומן). מספר סיבובי התרשמות אותם ביצענו על הכלי במסלול מעגלי רגוע רק הגבירו את התיאבון ואין ספק שלכלי הזה יש לבצע מבחן מעמיק וקשוח בהרבה, לבחון את יכולותיו באמת. כלי חדש נוסף הוא הרנגייד 500 – גם הוא מבית Can-Am – האח קטן המנוע של הרנגייד 800, ככל הנראה הטרקטורון הברוטאלי ביותר בשוק כיום. סדרת הרנגייד – הכוללת מעתה 2 דגמים – מהווה שעטנז חכם בין כלי עבודה או עבירות כבד, כפול הנעה, יחד עם כלי טיולים ופנאי קל וזריז יותר. התוצאה עדיין גדולה וכבדה יחסית (275 ק^ג, משקל יבש) אך מהלך המתלים הארוך בשילוב תנוחת הישיבה הקרבית והממדים הקומפקטיים ביחס ליתר הגרסאות כפולות ההנעה הופכות כלי זה לגומע מרחקים מרשים ביותר – בכל תוואי שטח. אבל, מסתבר שהכי הרבה מהכל זה לא תמיד מתאים לכולם ואחת הבעיות (או שמה ^בעיות^?) של הרנגייד 800 התבררה פשוט כעודף כוח, נתון שהרתיע לא מעט רוכבים. Can-Am מציעה עתה את הרנגייד 500, כאמור, שנבדל מה-800 בעיקר בנפח המנוע ובהספקו. הממדים ואף המשקל העצמי המוצהרים נותרו זהים. ה-500 נמכר בארץ בעבור 67,000 שקל (למזומן) – בהחלט פער משמעותי ביחס ל-800 שעליו מתנוסס תג המראה 79,000 שקל. חידוש מעניין אחרון מתייחס למותג נוסף המיוצג בארץ על-ידי אבניר – KIMCO הקוריאני. היצע הטרקטורונים של קימקו מהווה את כרטיס הכניסה לתחום עבור אבניר, עם כלים בנפח 150-500 סמ^ק המיועדים רובם עבור מתחילים או המחפשים כלי טיולים ופאן מתונים ושפויים יותר. במהלך הצגת תוכניות החברה ל-2008 נחשף על הכוונה להתחיל בייבואו של הקימקו UXV500 – טנדרון פנאי (UTV) בסגנון הפולאריס ריינג'ר, קאוואסאקי מיול ושות' ראשון ליצרנית הקוריאנית. לפחות על-פי המפרט והמראה בתמונות המדובר בנשק מסוכן עבור המתחרים, עם מנוע 500 סמ^ק מקורר מים (4 פע') המייצר 35 כוח-סוס מרשימים, מתלים נפרדים סביב, מרווח גחון מינימאלי של 29 (!) ס^מ וכושר הטענה כולל של 350 ק^ג – 190 מתוכם בארגז. לא נמסרו בשלב זה פרטים נוספים לגבי ה-UXV500, כולל מחירים צפויים או מועד הגעה.