התכניות של ב.מ.וו לתערוכת ז'נבה הקרובה כוללות שני כיוונים, אולי מעט מנוגדים. בתחום ה"ירוק" ממשיכה ב.מ.וו בכיוון השמרני הנוכחי שלה, שילוב האמצעים המכונה EfficientDynamics – אבל ברמה גבוהה יותר. כיווני החשיבה העתידיים יוצגו ברכב תצוגה על בסיס X5, המכונה Vision EfficientDynamics. מדובר ב-Active Hybrid, המשלב בו מנוע דיזל 4 ציל' כפול-מגדשים קטן – אותו מנוע שכבר הוצג ב-123d, שיאן-העולם מבחינת כ"ס לליטר עם 204 כ"ס מ-2.0 ל' בלבד – יחד עם מנוע חשמלי קטן, המספק אמנם רק 20 כ"ס אבל מעל 21 קג"מ מאפס סל"ד. כתוצאה מכך התאוצה במהירויות נמוכות זוכה לתגבור ניכר. מערך מצברי ליתיום-איון שוכן בתא המטען ונטען בין היתר גם באמצעות בלימה רגנרטיבית, וכן באמצעות ופנל סולרי על גג הרכב; המצברים הללו משמשים גם כמקור אנרגיה למערכת המיזוג, משאבת מי-הקירור החשמלית והגה הכוח. הרכב צוייד בין היתר בחישוקי "19 שתוכננו להפחית את הגרר האוירודינמי. פריט מעניין במיוחד היא תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים אשר פותחה יחד עם ZF: האם נזכה לראותה בדגמים סדרתיים של ב.מ.וו? ומהצד השני של המתרס, ב.מ.וו הכריזה לקראת ז'נבה על סדרה חדשה של אבזרים ספורטיביים לסדרות 1 ו-3, המכונה BMW Performance. הרשימה כוללת צעצועים כמו מושבי באקט קלים במיוחד, סעפות יניקה מקרבון, מערכות פליטה ספורטיביות, בלמים משופרים, חישוקים קלים במיוחד, חבילת מיתלים מוקשחים ומונמכים וגם גשר-חיזוק (Strut) מקרבון, וכמובן – שלל קישוטים חיצוניים תואמים, עד וכולל ספוילרים מקרבון.