אוואנט ואודי הולך מצויין ביחד, וה-A4 איננה מקופחת. בעקבות הדור החדש שהוצג בתערוכת פרנקפורט בשנה שעברה כסדאן (כתבת השקה כאן), הגיע עכשיו תור גרסת הסטיישן המסורתית, אשר תוצג בעוד שבועיים בז'נבה. השיווק עצמו יתחיל באירופה זמן קצר לאחר מכן. מבחינה מכנית אין הבדלים בין הגרסאות: נמצא כאן את אותו בסיס גלגלים ארוך של 2.81 מ' בעקבות הטריק של הזזת הסרן הקדמי לפנים והמצמד לאחור (ואורך כללי זהה של 4.70 מ'), היצע מנועים זהה ואת שלל מערכות השילדה והעזר המתקדמות שפגשנו בסדאן, כגון ההגה בעל היחס המשתנה או מערכות ההתראה כנגד סטיה מנתיב או עצמים בשטחים מתים של שדה הראיה. תא המטען מעט גדול יותר באוואנט, 490 ל' לעומת 480 בסדאן (וזה, כמובן, אם לא ממלאים את הבאגאז' בג'אנק עד גובה התקרה). קיפול המושבים האחוריים מגדיל את נפח המטען ל-1,430 ל'. תא המטען כולל עיני-עיגון לרשתות-מטען או רצועות, ובין היתר אפשר לקבל דלת אחורית עם הפעלה חשמלית.