רנו משחררת תמונות רשמיות ראשונות של הקוליאוס החדש, המתבסס או ממשיך את דרכו של רכב תצוגה בשם זה. הקוליאוס הנו כביש-שטח רך המוגדר כ'קרוס-אובר' שפותח יחד עם החברה האחות ניסאן ומבוסס על פלטפורמת המגאן/סניק. הרכב יצויד במערכת הנעה כפולה המכונה ^All Mode 4x4 System^ שברוב המצבים מעבירה כוח אל הגלגלים הקדמיים ורק לפי הצורך מועברים עד 50% מהכוח אל הגלגלים האחוריים. עוד מדווח על ESP סטנדרטי ומערכות בקרה במורד ובקרת טיפוס אלקטרוניות. מי שירצה – יוכל להזמין את הקוליאוס גם בגרסת הנעה קדמית בלבד. למרות שהמדובר בכביש-שטח הראשון של רנו הרי שגם בתצורה זו הצליחו הצרפתים לשמר אלמנטים עיצוביים מאפיינים בהם לא ניתן לטעות; החזית הנה ^רנו אופיינית^ וגם בחלק האחורי – בעיקר בחלון – ניתן לזהות קווים מאפיינים. כרכב המיועד בעיקר לשרת משפחות – ובעיקר בעיר... – מתהדר הקולאוס בתא מטען מכובד יחסית, המציע 450 ליטר מקום עם המושבים פתוחים ו-1,380 ליטר כאשר האחוריים מקופלים. האפשרות לקפל את כיסא הנוסע שלצד הנהג מאפשרת הובלת מטענים עד לאורך של 2.6 מ'. אנשי רנו מדווחים על שימוש בטכנולוגיה חדשה האמורה לצמצם משמעותית את הרעשים הנכנסים אל תא הנוסעים; חללים בתוך המרכב ממולאים בחומר מבודד מיוחד והשמשה הקדמית מתיימרת להציע עיצוב מיוחד הממזער אף הוא את רעשי הרוח. היצע המנועים יכלול 2 דיזלים (2.0 ליטר, 150 או 173 כוח-סוס – בגרסת ה-4x4 בלבד) ובנזין אחד (2.5 ליטר, 172 כוח-סוס מבית ניסאן). כל הגרסאות תוצענה עם גיר ידני בעל 6 הילוכים, כאשר הדיזלים יוצעו גם עם אופציה אוטומטית, 6 מהירויות אף היא.