בתחילת השבוע הצגנו לכם את ה-GT3 קאפ S, גרסת-מירוץ של ה-911 GT3. עכשיו מוסיפה פורשה את האחות הגדולה והחזקה: גרסה מעודכנת ל-RSR, ה-911 האולטימטיבית לנהגי מירוץ עמוקי-כיס (או המאובזרים היטב בספונסורים). בעוד הקאפ S מיועדת לקטגוריית ה-GT3, ה-RSR מתמודדת בקטגוריית GT2 המהירה והתובענית יותר. המנוע כאן לא שונה מהשנה שעברה, והוא מפיק 465 כ"ס מ-3.8 ל' (הקאפ S מציעה 440 כ"ס מ-3.6 ל'). הקו האדום, סתם לידע כללי, מתחיל ה-9,400 סל"ד, כך שאתם יותר ממוזמנים לנסות ולדמיין את האפקטים הקוליים הנלווים. השינויים לעומת השנה שעברה מתבטאים באוירודינמיקה, מיתלים, ותיבת-הילוכים סקוונסיאלית חדשה. כל העסק עולה משהו כמו 350,000 אירו, ומקורות ידועי דבר מספרים כי התקבלו כבר 35 הזמנות. אנחנו מנחשים שאף אחת מהן לא הגיעה מישראל.