עוד פורשה למסלול בלבד: GT3 RSR

פורשה ממשיכה לאכול לנו את הלב בנגיסות גדולות, והפעם זו כבר ה-911-מירוץ האולטימטיבית

בתחילת השבוע הצגנו לכם את ה-GT3 קאפ S, גרסת-מירוץ של ה-911 GT3. עכשיו מוסיפה פורשה את האחות הגדולה והחזקה: גרסה מעודכנת ל-RSR, ה-911 האולטימטיבית לנהגי מירוץ עמוקי-כיס (או המאובזרים היטב בספונסורים). בעוד הקאפ S מיועדת לקטגוריית ה-GT3, ה-RSR מתמודדת בקטגוריית GT2 המהירה והתובענית יותר. המנוע כאן לא שונה מהשנה שעברה, והוא מפיק 465 כ"ס מ-3.8 ל' (הקאפ S מציעה 440 כ"ס מ-3.6 ל'). הקו האדום, סתם לידע כללי, מתחיל ה-9,400 סל"ד, כך שאתם יותר ממוזמנים לנסות ולדמיין את האפקטים הקוליים הנלווים. השינויים לעומת השנה שעברה מתבטאים באוירודינמיקה, מיתלים, ותיבת-הילוכים סקוונסיאלית חדשה. כל העסק עולה משהו כמו 350,000 אירו, ומקורות ידועי דבר מספרים כי התקבלו כבר 35 הזמנות. אנחנו מנחשים שאף אחת מהן לא הגיעה מישראל.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.