אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסן, תחל בקרוב בהסתערות על השוק האירופאי. המתחרה המושבעת של לקסוס בארצות הברית תבצע מהלך דומה לזה של חטיבת היוקרה של טויוטה והשקת המותג באירופה תתרחש במהלך השבועות הקרובים במסגרת תערוכת ז'נבה. בחודשים שלאחר מכן תחל ההסתערות על השווקים האירופאים ואלינו היא תגיע ברבעון האחרון של 2008. את המתקפה בארץ יובילו כלי הפנאי המדוברים של המותג, אשר מכוונים ישירות אל מול סדרות ה-X של ב.מ.וו. וזה לא מקרי; אינפיניטי-אירופה שואפת להתייצב מול ב.מ.וו ולהתמודד על אותם לקוחות שהיא מגדירה כמוחצנים יותר. זאת בניגוד ללקסוס, שלפי אנשי אינפיניטי ^מכוונת יותר לכיוון הסולידי וללקוחות מרצדס ואודי^. מאידך, הכניסה לשוק הישראלי תזכיר במידה לא מבוטלת את ההסתערות של לקסוס. היבואן, חברת קרסו, יבצע הפרדת מותגים מלאה ויקים בשלב הראשון אולם תצוגה אחד לכל הארץ ומרכז שירות יחיד. הלקוחות יקבלו שירות מיוחד כאשר המכוניות תילקחנה ותוחזרנה אליהם (וכך גם יוצג הרכב בפניהם). בראש המותג יעמוד אבי קנט, שהיה מנהל השיווק של אוויס. באינפיניטי יודעים היטב שהנשק החזק שלהם הם כלי הקרוס-אובר שכל-כך מצליחים בארצות-הברית, והם שיובילו את החדירה לישראל. מדובר כמובן ב-FX אשר כבר זכה לפופולאריות גבוהה בקרב חובבי היבוא האישי וב-EX, אחיו הקטן והצעיר שיתמודד מול ה-X3 (יש לצפות למחיר דומה). מדובר בשני כלים בעלי מראה מאוד אטרקטיבי המשלב בין קופה, ספורט ושטח. ה-EX וה-FX יוצעו באירופה עם שני מנועים: V6 בנפח 3.7 ליטר או V8 בנפח 5.0 ליטר. המדובר, אגב, ביחידות כוח גדולות יותר מאלה המוצעות בארצות הברית. ה-FX - שימוקם היישר מול ה-X5 (גם כאן המחיר יהיה דומה) - יספיק עוד לעבור לפני שיגיע אלינו מתיחת פנים משמעותית למדי. אגב, לפי היבואן כ-50 כלים כאלה הגיעו לארץ בשנים האחרונות במסגרת ייבוא אישי. אל שתי המכוניות האלה תצטרף ה-G, מכונית סדן שתוצע עם אותו מנוע בנפח 3.7 ליטר. למרות שמדובר במכונית גדולה למדי היא תוצב אצלנו מול ב.מ.וו 330. בהמשך הדרך צפויה לנחות כאן גם ה-G קופה (עם אותו מנוע) ובמהלך 2009 תגיע ה-M כדי להתחרות מול סדרה 5 של ב.מ.וו.