במסגרת מכירה פומבית של מכוניות קלאסיות בבית המכירות בארט-ג'קסון מסקוטסדייל-אריזונה, החליפה הקורבט הנדירה הזו ידיים בעבור מחיר שיא של 1.6 מיליון דולר (בכדי לקרוא עוד על היסטוריה של השברולט קורבט לחצו כאן). המדובר ביצירה שנבנתה פעם אחת בלבד על-ידי סדנת פינינפארינה והוצגה תחת השם שברולט קורבט רונדין (Rondine) בתערוכת הרכב של פריז, ב-1963. מכונית התצוגה היתה בבעלות אוסף פינינפארינה ועברה לבעלות רוכש שנותר אלמוני. המחיר הגבוה הושג לא רק בשל מצבה הטוב של המכונית ועצם היותה אקזמפלר בודד; הקורבט-תצוגה הזו שימשה השראה בעיצוב כמה יצירות מעניינות שנולדו מאוחר יותר, בהן פיאט 124 ספיידר ופרארי 365 קליפורניה (יחידת ה^זנב^), כמו גם ה-NSU Ro80 מ-1967 (החזית). מי שחתום על עיצוב הרונדין הוא המעצב תום צ'ארדה, אמריקני ממוצא איטלקי שעבד בשירות פינינפארינה. הקורבט רונדין מצוידת במנוע V8 בנפח 5.4 ליטר המציע 360 כוח-סוס.