בשנת 02' השיקה פורשה את מה שרבים החשיבו כצלם בהיכל – רכב שטח שנקרא על שם זן פלפל חריף, הקאיין. אבל מתברר שאנשי פורשה אולי זעזעו את המעריצים, אבל כנראה מבינים דבר או שניים בשיווק – נתוני המכירות מהשנים האחרונות מראים כי הקאיין היא הדגם הנמכר ביותר של החברה, בפער גדול. עכשיו חוגגים בפורשה את ייצור הקאיין ה-200 אלף מאז תחילת הייצור. אם תהיתם, המכונית הספציפית היא קאיין GTS (מנוע V8 בנפח 4.8 ל' המספק 405 כ^ס) שתימסר ללקוח במזרח התיכון (וניתן לשער שהכוונה היא לא לישראל). פורשה מדווחת שהקאיין שלאחר מתיחת הפנים מציג נתוני מכירות מצוינים כאשר נתוני המכירות מתחילת השנה גבוהים פי 2 בהשוואה למכירות הדור טרום מתיחת הפנים אשתקד.