סובארו מתחילה החודש בשיווק הגרסה המחודשת של הטריבקה B9. השינוי המשמעותי ביותר הוא החלפת מנוע ה-3.0 ליטר ביחידת כוח מוגדלת לנפח של 3.6 ליטר. ניתן היה לחשוב שיבואני סובארו יירתעו משיווק רכב יקר כל כך כמו הטירבקה B9, או לפחות ישמרו אותו על אש קטנה אבל ביפנאוטו חושבים אחרת. הם החליטו השנה דווקא ללחוץ על המצערת ולהגדיל את מאמצי השיווק בדגם הזה. וכך במקום להסתפק בגרסה אחת כמו זו ששווקה עד כה הם יחלו בשיווק הטריבקה בשלוש צורות: שתי גרסאות ברמת גימור רגילה עם חמישה או שבעה מושבים (350,000 או 375,000 שקלים בהתאמה) וגרסה מהודרת במיוחד שתכלול בין היתר מסךDVD מקורי, וצג קדמי שישודך גם למצלמה אחורית. זו תעלה 365,000 שקלים ותוצע עם חמישה מושבים בלבד. כאמור השינוי החשוב במכונית הוא המנוע החדש. ההספק אמנם לא צמח מהותית - 258 כ"ס לעומת 245 כ"ס ואולם המומנט גדל ל-35.7 קג"מ לעומת 30.3 והוא מושג בסל"ד נמוך יותר. כתוצאה מכך גם הביצועים השתפרו והם עומדים על 207 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב- 8.9 ש' (לעומת 195 קמ"ש ו-9.7 ש'). הטריבקה מציעה חזית חדשה ומעודנת יותר מזו שהכרנו וגם שדרוג קוסמטי לפנים ושינויים קלים ברמת הציוד הכללית (למשל: תוספת של פנסי קסנון). בסובארו לא נבהלים מהמחיר הגבוה ומקווים למכור השנה כמות גדולה יותר של מכוניות מדגם זה.