לפני כשבועיים סיפרנו לכם, שוב, על הסקודה סופרב החדשה שתוצג בתערוכת ז'נבה במרץ, ושעד להצגתה מתעקשת סקודה לטפטף את המידע החדש לגבי הדגם במהירות איטית במיוחד. אז עכשיו, בנוהל, יש עוד קצת מידע. הפעם מדובר במערכות ההנעה, כאשר סקודה מפרטת כי כל מנועי הבנזין מתהדרים בהזרקה ישירה ולקוחים מהליין האחרון של קונצרן פולקסווגן – 1.4 ל' TSI המספק 125 כ^ס, 1.8 ל' TSI עם 160 כ^ס ובפסגת ההיצע מנוע V6 בנפח 3.6 ל' המספק 260 כ^ס. המנועים ישודכו לתיבות ידניות או DSG רובוטיות, כאשר המנוע החזק בהיצע ישודך לתיבת DSG בלבד, שתעביר את הכוח לארבעת הגלגלים דרך מערכת האלדקס, לראשונה בסופרב. בנוסף תוצע הסקודה הגדולה עם שלושה מנועי דיזל – 1.9 ל' 105 כ^ס, 2.0 ל' 140 כ^ס ומנוע 2.0 ל' חדש המספק 170 כ^ס. לסיום נציין שתא המטען גדל ב-85 ל', אם כי עיקר גאוותה של סקודה היא בדלת תא מטען מפוצלת המאפשרת רק פתיחה חלקית או פתיחה מלאה (כולל השמשה האחורית).