השבועון רב ההשפעה Automotive News, המתפרסם בארה"ב ובאירופה, קבע באתרו בסוף השבוע כי למרות פרסומי ג'נרל-מוטורס, טויוטה הפכה להיות יצרנית הרכב מס' 1 בעולם בסיכום מכירות 2007. לפי ניתוח השבועון, GM מכרה כחצי מיליון מכוניות פחות מכפי שדיווחה וכי סך מכירותיה הגלובליות ב-2007 עמד על 8.886 מיליון מכוניות ולא 9.37 מיליון. הסיבה לאי ההתאמה היא ש-GM כללה בנתוניה את מכירות המותג הסיני Wuling – אלא שנתח הבעלות של GM בחברה המייצרת את המכוניות המדוברות הוא 34% בלבד, ולכן אינה יכולה לזקוף לעצמה את המכירות המדוברות. לדברי 'אוטומוטיב ניוז', הנוהג בתעשיית הרכב הוא לכלול בנתוני מכירה רק נתונים מחברות-בת בהן יש לקונצרן נתח של למעלה מ-50%. כך למשל, פורד אינה כוללת בדיווחי מספרי המכוניות שמכרה את נתוני מאזדה, בה יש לפורד בעלות של 33% בלבד – וטויוטה בודאי אינה מדווחת על מכירות סובארו או איסוזו, שם יש בבעלותה נתחים קטנים של פחות מ-10%. טויוטה, אם כך, אכן עקפה את ג'נרל-מוטורס ב-2007, למרות הצהרות GM בענין.