על הקופה-קונספט הזו של מיצובישי סיפרנו לכם כבר לפני כחודש וחצי. אז היו בידינו איורים בלבד, ומעט מאד נתונים. אתמול נחשפה המיצובישי רא בדטרויט, כך שיש בידינו תמונות של ממש – ונתונים מפורטים יותר. ובכן בפרסום הקודם סיפרנו לכם על מנוע הדיזל בנפח 2.2 ל' עם כ-200 כ"ס, ועל מערכת ההנעה החכמה שנשאלה מהלאנסר איוו X, כולל התיבה הרובוטית כפולת המצמדים. עכשיו אנו יכולים להוסיף כי בסיס הגלגלים הוא 2.635 מ', האורך הכללי 4.445 מ', הרוחב 1.895 מ' והגובה – 1.315 מ'; המשקל לא נמסר וגם לא הביצועים, אבל אפשר להניח כי עם ממדים כאלו המשקל יהיה נמוך למדי, למרות ההנעה הכפולה וכל אותם דיפרנציאלים אקטיביים. כיאה למכונית-תצוגה, אגב, הצמיגים הם 285/35 על חישוקי "21. עכשיו צריך רק לשאול את מיצובישי מתי הם מתכוונים לייצר את הרא. לא מוכרחים להתעקש על הדיזל: מנוע הבנזין של האיוו X יהיה בסדר גמור מבחינתנו, באמת. מצדנו הם יכולים לקרוא לה אקליפס. הגיע הזמן שהקופה היפה של מיצובישי תזכה לאופי קצת קרבי יותר.